Opgelost door T-Mobile Mobiel: Prepaid telefoonnummer geblokkeerd en nummer niet meer terug te krijgen.

B. Jonkman

In april is mijn simkaart geblokkeerd. Ik bellen en ze konden zien dat ik onlangs nog had gebeld (3/4/12), lag niet aan mij. Ik zou een nieuwe simkaart met zelfde nummer krijgen. Na ruim 14 dagen opnieuw gebeld. Opnieuw vast gesteld dat het niet aan mij lag en er een simkaart zou worden aangemaakt. Echter helaas nog niets. Naar de winkel geweest. Daar werd mij verteld dat mijn verzoek op pending stond en naar de technische dienst was gegaan. Ik zou 14 dagen(op zijn hoogst) bericht krijgen. Weer niets. Ik opnieuw gebeld. Dit keer werd het uitgezocht. Ik werd voor het eerst teruggebeld en mij werd verteld mij dat ik mijn nummer kwijt zou zijn. Er zou meer dan 6 maand tussen mijn laatste belletje en die daarvoor zijn (30-08-11 – 03-03-2012). Mijn verbazing was groot. Dat dit nu werd verteld! na 1 1/2 maand! Waarom geen sms dat je beltegoed verloopt? waarom als de klant verkeerd geïnformeerd wordt niet helpen? Een erg teleurgestelde klant.

Mijn eigen mobiele nummer graag terug.

T-Mobile
    Beste heer/mevrouw Jonkman,U heeft helaas niet het telefoonnummer ingevuld waar het om gaat. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    B. Jonkman
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    B. Jonkman
    Mijn mobiele nummer heb ik erin gezet, excusses hiervoor,met vriendelijke groet,B. Jonkman
    T-Mobile
    Beste klant,Ik heb u proberen te bereiken op zowel het vaste als het mobiele nummer die u in uw contactgegevens heeft vermeldt, echter krijg ik u niet te pakken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw nummer te controleren waar we u op terug kunnen bellen.Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    B. Jonkman
    Mijn huisnummer stond na het netnummer een nul te veel die is weggehaald. Op mijn mobiele nummer ben ik helaas niet bereikbaar aangezien deze is geblokkeerd met vriendelijke groet,
    T-Mobile
    Beste klant,Zoals besproken zijn we tot een akkoord gekomen over uw nummer:0628942805
    Ik stuur u een vervangende simkaart op, zodra het nummer is vrijgegeven neem ik contact met u op.Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    B. Jonkman
    Zoals afgesproken heb ik een simkaart gekregen (dat was maandag) en 's middags werd er opgebeld dat het nummer inmiddels was omgezet. Dat was dus heel snel! Ik krijg 15 euro beltegoed (dat is de helft die er nog opstond) maar ik ben erg blij dat het is opgelost. Ik heb mijn nummer terug en dat ging dus nog vrij vlot. Bedankt voor de goede afhandeling.

B. Jonkman

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?