Opgelost door T-Mobile Mobiel: Preventel registratie

yous

Klant geweest bij T-Mobile van 2003 tot 2012. Bij het afsluiten van nieuwe abonnement geweigerd bij een kredietcheck. T-Mobile is verantwoordelijk voor een registratie bij Preventel. Opgevraagd wat het openstaande bedrag was en bleek dat na mijn contract periode een bedrag van 15 euro openstond dat vervolgens werd verhoogd met nog eens 15 euro. Dit waren zogenaamde "Administratie kosten"? Bedragen alsnog overgemaakt op 6 maart en op advies van medewerker scherm printjes opgestuurd naar zoekgeraaktebetalingen@t-mobile.nl. Op 11 maart contact opgenomen en begreep van een medewerker dat het bedrag terug gestort wordt omdat het teveel in rekening bij mij was gebracht. Dus ik had geen openstaande rekeningen. Ik moest het maar zelf oplossen met Preventel of mijn huidige Provider moet dat doen, aangezien ik geen klant meer ben bij T-Mobile. Geen openstaande rekeningen en toch nog steeds aangemeld bij Preventel? Afmelding is verantwoordelijkheid van Provider die aanmelding heeft gedaan.

Graag deze zaak snel oppakken! In jullie systemen kunnen jullie zien dat ik ondertussen vele malen contact heb opgenomen met de klantenservice. Ik ben nu 2 weken verder en nog steeds geen stap. Iedere medewerker komt met een ander verhaal. Het is heel simpel: als er geen bedrag open staat moet de afmelding door de aanbieder worden doorgegeven bij Preventel. Staat er een bedrag open dan is deze door mij overgemaakt op 6 maart. Aan mijn kant heb ik alles gedaan wat ik kon doen en heb ik het proces opgevolgd zoals deze is beschreven. Nu is de zet aan T-Mobile. Mijn geduld raakt nu op en ik heb de gesprekken met medewerkers opgenomen en alle correspondentie in mijn bezit. Zal ook niet schromen om deze via social media en dergelijke te publiceren als mijn klacht niet wordt afgehandeld. Van mij hoeft het niet zo ver te komen, maar ik ben van het-kastje-naar-de-muur sturen helemaal zat!!!!!

T-Mobile
    Beste heer Yous,Dank voor uw melding.
    T-Mobile heeft op 7 maart uw betalingen ontvangen, zodat er geen sprake meer is van een openstaand bedrag.
    Ter informatie, uw betalingen worden niet teruggestort maar zijn verrekend met het openstaande saldo.
    T-Mobile heeft opdracht gegeven om de Preventel registratie te verwijderen. Binnen drie werkdagen is de registratie verwijderd.Met vriendelijke groet,
    yous
    Bedankt voor uw reactie! Ik ben blij dat eindelijk iemand duidelijkheid verschaft in deze. Vanaf wanneer moet ik rekenen voor die drie dagen? Wanneer heeft T-Mobile opdracht gegeven aan Preventel om de registratie te verwijderen? Alvast bedank!Met vriendelijke groet,Yous
    Beste heer Yous,
    Op 14 maart heeft T-Mobile het verzoek tot verwijdering aan Preventel doorgegeven. Vanaf deze datum mag u de drie werkdagen tellen. Met vriendelijke groet,
    yous
    Geachte heer/mevrouw,Gister vermelde u dat het bedrag dat ik overgemaakt heb verrekend zou worden met het openstaand bedrag. Echter is dit bedrag op 14-03 weer teruggestort. Dus komt het overeen met wat uw collega eerder vermeldde. Betalingskenmerk is CA 2546525. Hoe komt het dat de berichten niet overeenkomen met wat er in werkelijkheid gebeurd? Kan ik ook echt zonder rode wangetjes vanaf 20 maart een abonnement afsluiten? Mvg,Yous
    Beste heer Yous,
    Kortweg is de € 30,- per abuis terug gestort. Op 18 maart is het wederom afgeschreven. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard kunt u zonder problemen een abonnement afsluiten.Met vriendelijke groet,
    yous
    Geachte heer/mevrouw,Ik heb inderdaad gezien dat het bedrag op 18 maart weer afgeschreven is. Helaas heeft dit mijn probleem tot heden nog niet opgelost. zaterdag 23 maart (ruim de na de 3 werkdagen die u aangaf) probeerde ik een abonnement af te sluiten, maar ben opnieuw geweigerd. Ik heb tevens geen bevestiging van Preventel gehad dat de registratie ongedaan is gemaakt. Groet,Yous
    Beste heer Yous,
    T-Mobile heeft uw gegevens getoetst bij Preventel en er bestaat geen registratie meer.
    Speelt het probleem nog steeds?Met vriendelijke groet,
    yous
    Geachte heer/mevrouw, bedankt voor het afhandelen van de klacht. Ik heb ondertussen zelf contact opgenomen met Preventel en zij bevestigen ook dat er geen registratie meer open staat. Ik heb vandaag een bestelling geplaatst en hoop dat het hiermee afgerond is. Met vriendelijke groet, Yous

yous

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?