Opgelost door T-Mobile Mobiel: problemen contractverlenging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161809
Gebruiker
tiborzaf
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo

Ook ik sta onder vrijwillig bewind ivm te weinig inkomen
mijn tel heeft waterschade gehad en werkt niet meer dus bewindvoerder heeft toestemming tot nieuw vervroegd abonnement
Nu heeft mijn bewindvoerder ook al 3 X n mail gestuurd en gebeld met t mobile zegt idd ook bij ons gewoon elke keer dat ze geen mail ontvangen hebben
Het is bij mij spoed dat weten ze omdat mijn zoontje pas overleden is en er nog veel geregeld moet worden en ik met mijn telefoon nu dus niet kan bellen of mailen etc ik ben alleenstaand dus ook geen andere tel en ik heb geen huistel of computerr
ik heb ook al tel nr van bewindvoerder doorgegeven
En ze heeft in de winkel ook al contact met de medewerkers gehad
Maar ze weigeren haar te bellen
Ik zit nu al n week in deze situatie Dat kan ik er gewoon niet bij hebben in deze verdrietige tijd waarin ik me met andere dingen bezig moet houden

De oplossing

Dat de lock er nu ns afgaat en ik eindelijk na n ander toestel krijg
En excuses zou wel erg gepast zijn zeker nu

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Bierens,
    T-Mobile heeft u een e-mail gestuurd als reactei op uw klacht.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  2. Auteur
    tiborzaf
    Datum
    Terug gereageerd nu afwachten dan maar
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    In het systeem zie ik dat uw probleem is opgelost
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  4. Auteur
    tiborzaf
    Datum
    Netjes opgelost dank u wel heb inmiddels n nieuwe telefoon

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tiborzaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?