Klacht T-Mobile Mobiel: Problemen met de telefoonaansluiting

Klachtnummer
# 386978
Gebruiker
Kim
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Was ik maar nooooooit over gestapt. Eerst werkte de telefoon niet, had de monteur, die het perse aan moest sluiten, de kabels verkeerd om aangesloten. Ik had nog gevraagd of we dit niet zelf mochten doen aangezien er een wattijd was bij het bedrijf dat het aan kwam sluiten, maar dit ht mocht absoluut niet. Uiteindelijk zelf goed aangesloten na ene week zonder telefoon te hebben gezeten. Vervolgens nu al 2 maand geen nummer weergave, een technische probleem zegt de klantenservice steeds wordt zsm opgelost.... Nou als het jaar er op zit ga ik weer terug naar KPN!!!!!!

De oplossing

Het binnen een week op lost.

5 reacties

  1. Auteur
    Kim
    Datum
    Ik heb nog geen reactie ontvangen en het werkt ook nog steeds niet.
  2. Auteur
    Kim
    Datum
    Nog steeds niks!!!!
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    Kim
    Datum
    Dank u,

    Ben wel. Benieuwd wat de termijn is want ik hoort steeds dat het op korte termijn wordt opgelost, maar we zijn al 2 maand verder.
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Ik had u graag gesproken maar kreeg helaas geen contact. Uw klacht is bij T-Mobiel Thuis in behandeling. Excuses voor de vertraging en het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile Mobiel

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen