Klacht T-Mobile Mobiel: Problemen met de telefoonaansluiting

Kim

Was ik maar nooooooit over gestapt. Eerst werkte de telefoon niet, had de monteur, die het perse aan moest sluiten, de kabels verkeerd om aangesloten. Ik had nog gevraagd of we dit niet zelf mochten doen aangezien er een wattijd was bij het bedrijf dat het aan kwam sluiten, maar dit ht mocht absoluut niet. Uiteindelijk zelf goed aangesloten na ene week zonder telefoon te hebben gezeten. Vervolgens nu al 2 maand geen nummer weergave, een technische probleem zegt de klantenservice steeds wordt zsm opgelost.... Nou als het jaar er op zit ga ik weer terug naar KPN!!!!!!

Het binnen een week op lost.

Kim
    Ik heb nog geen reactie ontvangen en het werkt ook nog steeds niet.
    Nog steeds niks!!!!
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    Dank u,

Ben wel. Benieuwd wat de termijn is want ik hoort steeds dat het op korte termijn wordt opgelost, maar we zijn al 2 maand verder.
    Beste klant,
    Ik had u graag gesproken maar kreeg helaas geen contact. Uw klacht is bij T-Mobiel Thuis in behandeling. Excuses voor de vertraging en het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile Mobiel

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?