Opgelost door T-Mobile Mobiel: Promotie beltegoed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108911
Gebruiker
Mem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg leuk promotie beltegoed van T-Mobile omdat ik een nieuwe klant ben. Dit is maar 1 maand geldig, maar als je gaat bellen gaat eerst het beltegoed van je prepaid kaart af en niet van je Extra beltegoed. Vreemde actie, zo heb je er toch niks aan en is het straks niet meer geldig en heb ik een lege kaart.

Graag eerst de promo opmaken en dan pas mijn prepaid gebruiken dacht ik zo.

De oplossing

Ik wil dat de bel kosten van mijn promotie tegoed afgaan en terug gezet worden op mijn prepaid kaart..
Of onbeperkt houdbaar..

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Land,Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Land,
    Ik heb per e-mail een antwoord gegeven op uw klacht en 10 euro beltegoed bijgeboekt. Ik wil u nu vriendelijk vragen om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Mem
    Datum
    Bedankt voor de snelle afhandeling en service.
    Hopelijk wordt de andere klacht ook nog behandeld
    Alvast bedankt
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Land,
    U kunt de klacht hieronder afsluiten door voor afhandelvoorstel te kiezen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    Mem
    Datum
    Jullie hebben deze klacht prima opgelost.
    Helaas loopt er nog een klacht, jullie hebben om de telefoonnummers gevraagd, van mij gekregen en vervolgens hoor ik niks weer. Erg jammer, waarom vragen jullie dan om de telefoonnummers.
    graag ook een oplossing voor de andere klacht.
  6. Auteur
    Mem
    Datum
    De service voor deze klacht is echt prima.
    Helaas loopt er nog een klacht over de houdbaarheid van de zelf betaalde beltegoed..alles kwijt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen