Ik kreeg leuk promotie beltegoed van T-Mobile omdat ik een nieuwe klant ben. Dit is maar 1 maand geldig, maar als je gaat bellen gaat eerst het beltegoed van je prepaid kaart af en niet van je Extra beltegoed. Vreemde actie, zo heb je er toch niks aan en is het straks niet meer geldig en heb ik een lege kaart.
Graag eerst de promo opmaken en dan pas mijn prepaid gebruiken dacht ik zo.
De oplossing
Ik wil dat de bel kosten van mijn promotie tegoed afgaan en terug gezet worden op mijn prepaid kaart.. Of onbeperkt houdbaar..
6 reacties
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste mevrouw Land,Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste mevrouw Land, Ik heb per e-mail een antwoord gegeven op uw klacht en 10 euro beltegoed bijgeboekt. Ik wil u nu vriendelijk vragen om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten. Met vriendelijke groeten, Klantenservice T-Mobile
Auteur
Mem
Datum
Bedankt voor de snelle afhandeling en service. Hopelijk wordt de andere klacht ook nog behandeld Alvast bedankt
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste mevrouw Land, U kunt de klacht hieronder afsluiten door voor afhandelvoorstel te kiezen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice T-Mobile
Auteur
Mem
Datum
Jullie hebben deze klacht prima opgelost. Helaas loopt er nog een klacht, jullie hebben om de telefoonnummers gevraagd, van mij gekregen en vervolgens hoor ik niks weer. Erg jammer, waarom vragen jullie dan om de telefoonnummers. graag ook een oplossing voor de andere klacht.
Auteur
Mem
Datum
De service voor deze klacht is echt prima. Helaas loopt er nog een klacht over de houdbaarheid van de zelf betaalde beltegoed..alles kwijt
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Mem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.