Klacht T-Mobile Mobiel: Quiz4u, nog nooit van gehoord maar kost € 5,00 per maand al jaren....

theon

Wekelijks werd een mobile betaling gedaan ten laste van mijn mobile account 061447xxxx onder de vermelding van: FTMSC Mobiele betaling. Bij onderzoek op www.payinfo.nl blijkt dit te zijn voor Quiz4u. Ik heb me nooit voor deze dienst opgegeven en heb er ook nooit gebruik van gemaakt; ik ben dus uiteraard niet akkoord met deze betalingen.
Ik werk in Frankrijk en gebruik dit nummer alleen als ik in Nederland ben, maximaal 3 keer per jaar een week. Meestal gingen de mobiele betalingen te laste van de bundel, daarom is me dit nooit echt opgevallen. De oudste factuur die ik kan inzien is van 16 april 2013, daarop komen wekelijk mobiele betalingen al voor. Ik heb geen inzicht in eerdere facturen en verzoek u mij over eventuele eerdere betalingen te informeren.
Ik heb me inmiddels voor deze “dienst” uitgeschreven via www.payinfo.nl.
Aangezien ik me nooit heb ingeschreven voor deze dienst verzoek ik T-Mobile het totaal van de FTMSC betalingen te restitueren of te laten restitueren.

Ik wil graag dat T-Mobile - die als intermediair voor deze ongevraagde dienst - inzicht geeft in hoelang deze praktijk al gaande is in mijn account en zorgt voor restitutie.

T-Mobile
    Geachte heer Noordewier,
    Uit onze gegevens blijkt dat wij u op 8 april 2015 per e-mail hebben bericht over de oplossing van uw klacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    theon
    Beste T-Mobile klantenservice,Ik heb inmiddels aan de laatste factuur gezien dat jullie een bedrag hebben gerestitueerd, waarvoor dank. Een e-mail hierover heb ik niet ontvangen. Ik weet dus niet precies wat nu te doen.
    T-Mobile
    Geachte heer Noordewier,
    Wilt u in uw profiel uw e-mailadres vermelden? Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om deze gegevens in een reactie te plaatsen. Wij zullen dan controleren of de e-mail naar het juiste e-mailadres is verstuurd en nogmaals versturen.
    T-Mobile Klantenservice
    theon
    In mijn profiel hier en bij T-Mobile staat mijn e-mailadres correct vermeld.

theon

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?