Klacht T-Mobile Mobiel: Raar, om een mobiel bij een andere winkel te kopen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 385898
Gebruiker
Agnes
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Gister was ik in Leiden, donkersteeg, omdat mijn opslag van mijn mobiel te snel vol zit, inplaats dat hij me goed helpt rade hij me aan om een nieuwe mobiel te kopen, niet bij jullie winkel, maar een winkel die pas geopend is op de Haarlemmerstraat , vond ik erg raar, vroeg nog of de winkel van jullie was, nee zei hij, ik kon deze gast waar hij me aanraadde de mobiel te kopen, ik heb het niet gedaan, omdat hij met witwaspraktijken te maken heeft.

De oplossing

Ik wil dat jullie deze gasten aanspreken hierop, ik was niet de enige die ze het aanraadde , even later kwam er een andere verkoper met een man, waar mee ze naar die zaak gingen. Ik heb in december een Samsung J3 gekocht er daar is de opslag zo van vol, vond dat raar, i.p.v. van goed te helpen werd ik naar die winkel gestuurd, ik heb net een nieuw abonnement voor 2 jaar afgesloten bij jullie, ik zit er nu aan te denken om de volgende termijn niet meer te verlengen bij jullie.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telik u mag bellen ? Met vriendelijke groeten, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Agnes
    Datum
    Ik ben dinsdag middag te bereiken tussen half 1 en half 2
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw, Wij hebben elkaar gesproken en ik ga het voor u uitzoeken. En bel u de volgende week terug.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw,
    wij hebben elkaar gesproken over uw klacht en u van een antwoord voorzien.. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Agnes
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is niet door de winkelmedewerkers niet erkend. Zevworden wel in de gaten gehouden. Krijg wel iets korting op mijn abonnement .
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?