Opgelost door T-Mobile Mobiel: Rekening klopt weer niet

Hallo,
En weer klopt de rekening niet. Het betreft de rekening van 4 Mei 2016
Absoluut onbegrijpbaar hoe jullie aan het bedrag van €19,60 komen. Er zijn geen extra kosten vlgs jullie eigen opgave. Dus zou het volgens het contract € 7,- + 3,50 = € 10,50 moeten zijn.

Rekening corrigeren

batyka
    Wanneer de extra sim nu in rekening gebracht is dan zou bij de €10,50 €5,09 opgeteld moeten worden. De sim is via My T-mobile aan geschaft en kost dan vlgs jullie site n.l €5,09 dan zou het totaal bedrag € 15,59 worden en niet € 19,60
    T-Mobile
    Beste heer van Ruth,

T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste heer van Ruth,

Wij hebben u een e-mail gestuurd over de kosten op de factuur. Wij vragen u vriendelijk om, indien u vragen heeft, deze kenbaar te maken via een reply op dat e-mailbericht.

T-Mobile Klantenservice
    batyka
    Dat voor de aansluiting van de extra simkaart betaald moet worden staat in uw site niet vermeld op een plaats waar je wel zou mogen verwachten zie onderstaande link.

batyka

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?