Opgelost door T-Mobile Mobiel: Rekening klopt weer niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 167272
Gebruiker
batyka
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo,
En weer klopt de rekening niet. Het betreft de rekening van 4 Mei 2016
Absoluut onbegrijpbaar hoe jullie aan het bedrag van €19,60 komen. Er zijn geen extra kosten vlgs jullie eigen opgave. Dus zou het volgens het contract € 7,- + 3,50 = € 10,50 moeten zijn.

De oplossing

Rekening corrigeren

4 reacties

  1. Auteur
    batyka
    Datum
    Wanneer de extra sim nu in rekening gebracht is dan zou bij de €10,50 €5,09 opgeteld moeten worden. De sim is via My T-mobile aan geschaft en kost dan vlgs jullie site n.l €5,09 dan zou het totaal bedrag € 15,59 worden en niet € 19,60
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer van Ruth,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer van Ruth,

    Wij hebben u een e-mail gestuurd over de kosten op de factuur. Wij vragen u vriendelijk om, indien u vragen heeft, deze kenbaar te maken via een reply op dat e-mailbericht.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    batyka
    Datum
    Dat voor de aansluiting van de extra simkaart betaald moet worden staat in uw site niet vermeld op een plaats waar je wel zou mogen verwachten zie onderstaande link.
    https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3799/session/L2F2LzEvdGltZS8xNDYzMjMwNjg3L3NpZC9MZ05VeHRRbQ%3D%3D

Uiteindelijke oplossing

Auteur
batyka
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen