Klacht T-Mobile Mobiel: rekening tmobile

Klachtnummer
# 48808
Gebruiker
carmen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik krijg al 3 maanden lang- een rekening van € 341,00 omdat hun toendertijd in oktober het abonnement niet goed omgezet van 3 g naar onbeperkt internet, toen hebben ze het een keer afgeschreven dat heb ik teruggekregen en nu sturen ze weer rekeningen.
ik kreeg een medewerker aan de lijn die er zogenaamd niks aan kon doen en ik moest volgens hem betalen wat ik niet van plan ben, wat me irriteert is dat dit al 3 maanden speelt en er niks aan gedaan wordt, ook heb ik al aantal keren gebeld en wordt ik mega lang in de wacht gezet. ik krijg geen leidinggevende te spreken niks.

De oplossing

ik verwacht dat ze goed controleren waarom ik deze rekening steeds krijg, ik heb 3 abonnementen bij hun.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,Telefonisch zijn wij tot een oplossing gekomen. Wij vragen u vriendelijk om de melding op KlachtenKompas te sluiten.Met vriendelijke groet,T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen