Klacht T-Mobile Mobiel: Rekening

Tjipke

Ik krijg rekeningen binnen die ik niet aangevraagd heb.normaal heb ik rekeningen van ongeveer €10,00 per maand en nu in 1 keer €115,18

Ik wil graag het bedrag van €115,18 weer terug gestort zien

Beste meneer/mevrouw X,

Wij kunnen ons voorstellen dat u van deze kosten geschrokken bent.
    Het betreft hier SMS-diensten. Dit zijn diensten die door de gebruiker zelf worden aangevraagd middels een aanmelding per SMS. U zult op de specificaties van uw facturen ook terug kunnen vinden dat de aanmeldings-SMS is verstuurd, voordat deze kosten aan u in rekening gebracht zijn.
    U kunt zich afmelden voor alle SMS-diensten via www.payinfo.nl
    Wij willen u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:
    Hier kunt u digitaal onderzoeksformulieren invullen, welke T-Mobile in behandeling zal nemen. De afhandeltijd hiervoor is ongeveer 3 weken na binnenkomst van het bezwaar. U ontvangt een schriftelijke reactie van met de uitkomst van het onderzoek.

Er is vandaag een blokkade voor u aangezet zodat u geen verdere kosten voor SMS-diensten in rekening gebracht kunt krijgen. Tevens maakt de blokkade onmogelijk dat u zich nog aan kunt melden voor andere diensten van derde partijen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

Tjipke
    Ik heb mij nooit aangemeld voor deze nummers wil dus graag mijn geld terug
    Beste meneer Bosklopper,

Dank u voor uw reactie. We willen uw klacht graag onderzoeken. Hiervoor dient echter wel onderstaande procedure te worden gevolgd.

Wij willen u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:

Geachte meneer Bosklopper,

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

Met vriendelijke groeten,
    Tjipke
    n.a.v. ons telefoongesprek een reactie van mij.
    Mijn zoon van 13 had zich aangemeld voor deze smsdienst niet wetende dat hiervoor betaald moest worden.
    Deze links heeft hij ook nooit geopend.
    Ik zou graag willen dat u dat uitzoekt zodat ik het bedrag weer terug gestort kan krijgen.
    ik vind van deze smsdiensten dat ze onduidelijk zijn en misbruik maken van de mobiele telefonie waar je niet om vraagt
    Met vriendelijke groet Tjipke Bosklopper
    P.s.wilt u reageren op corinaveen@live.nl
    Beste meneer Bosklopper,

In ons gesprek heeft u aangegeven onderstaande link welke verwijst naar het onderszoeksformulier in te vullen. Uw klacht over de SMS dienst kan zonder het invullen van dit formulier niet in behandeling worden genomen. Wij wachten het ingevulde formulier af.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?