Klacht T-Mobile Mobiel: Relax-abbo blijkt spaarpot voor T-Mobile; meedenken over een oplossing onmogelijk

Klachtnummer
# 58050
Gebruiker
t-mobile-'klant'
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In 2011 een 2-jarig Relax-abbo afgesloten. En tegoed opgebouwd van een paar 100 euro wegens 'te weinig bellen'. Omgezet naar een goedkopere vorm van Relax, want een heel nieuw abbo betekent dat het opgebouwde tegoed VERVALT. Nog steeds heb ik een fors tegoed op de rek. van T-Mobile staan.

Diverse keren gebeld om een oplossing. Lukt blijkbaar niet / onwil. Ook op het forum van T-Mobile wordt hier over geklaagd. Vanmorgen (23-4) weer gebeld met een voorstel van mijn kant: nieuw abonnement + nieuw toestel, waarbij ik het toestel wel wil 'financieren' uit het uitstaande tegoed. Iedereen blij toch? T-Mobile 'houdt' mijn geld, ik een goedkoper abonnement en een nieuw toestel.

Reactie T-Mobile? "Onmogelijk"...

De oplossing

Hierboven al geschreven: ik hoef het geld niet op mijn rekening; ik wil graag een nieuw abbonement + toestel (deels) gefinancierd uit het geld van het tegoed.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer van Rij, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    t-mobile-'klant'
    Datum
    Contact gehad met een mevrouw van T-Mobile die me wees op de Algemene Voorwaarden van T-Mobile. Dat betekent dat ze geen enkele mogelijkheid zag (noodzaak zag?) om me tegemoet te komen. Er valt ook niet te praten over mijn voorstel om het bedrag te gebruiken als betaling v.e. nieuwe T-Mobile tel. + nw. abbo. Pas later in het gesprek (dat niet makkelijk verliep) wilde ze me wel een Sim-kaart met de helft van het tegoed sturen...
    NIET OPGELOST dus. T-Mobile houdt mijn geld.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen