Klacht T-Mobile Mobiel: Reparatie van iphone 6

Asim

Op 16 december 2014 ben ik naar de T-mobile shop in Apeldoorn gegaan om mij Iphone 6 64 GB ter reparatie aan te bieden.Probleem waar ik tegen aan ben gelopen is dat ik van de ene op de andere dag de lader niet meer in de connector past.
Vervolgens heb ik op 18 december 2014 een prijsopgave ontvangen van T-mobile (Dynafix Care).Hierin staat aangegeven dat ik de iphope 6 heb laten vallen (nooit laten vallen) en dat de schade onherstelbaar is en dat ik een keuze mogelijkheid heb uit de 3 opties:Ongeprepareerd retour.Afstand doen van de telefoon.Of dat ik afgerond 370 euro wil betalen Ik heb vervolgens contact opgenomen met de T-mobile klantenservice en ben flink tekeer gegaan , want ik voelde me echt opgelicht.Ik heb er vervolgens voor gekozen om de iphone 6 ongeprepareerd retour te sturen. Op 20 december 2014 heb ik de iphone 6 opgehaald in de T-mobile shop .Ik ben naar huis gegaan en toch nog even geprobeerd om de lader in Iphone 6 te pluggen en de lader past in mijn Iphone 

Hoe kan het toch zo zijn dat er vanuit Dynafix wordt aangegeven dat ik onherstelbare schade heb aan de iphone 6 (is niet zo, want ze kunnen toveren) en of ik afgerond 370 euro wil betalen voor een nieuwe iphone 6. Kennelijk is de reparatie aan de Iphone 6 uitgevoerd en zijn ze ervan uit gaan dat ik akkoord zou gaan met het betalen van 370 euro.Ik voel me echt opgelicht door T-mobile en wil graag een excuus met heldere tekst en uitleg (geen standaard praat aub).
Ik vind het echt schandelig dat er zo wordt omgegaan met klanten.

T-Mobile
    Beste meneer Kilic, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
    Ok ik wacht af!
    Asim
    Onzin antwoord gekregen van Tmobile. Hier kan de medewerker die ik heb gesproken natuurlijk niets aan doen, want hij krijg ook opdracht of informatie die hij moet delen.

Asim

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?