Opgelost door T-Mobile Mobiel: Reparatie wordt niet onder garantie uitgevoerd ondanks niet goed gerepareerd in eerste instantie.

Ode aan T-Mobile 

Ik doet dit niet gauw, maar ik moet toch even kwijt hoe fantastisch wij zijn behandeld bij T-Mobile.
Wij zijn reeds 15 jaar trouw betalend lid, en dat merken we ook! Ze staan altijd klaar als ze je een peperduur abonnement met dito iPhone kunnen verkopen.
Wat minder wordt het als die peperdure telefoon eigenlijk een maandagproduct blijkt. Die moet T-Mobile toch ook kwijt. En als het toestel dan inderdaad niet goed werkt (pakt geen wifi dus supersnel door de mb’s heen, verstaan bij het bellen kan niemand je en toestel wordt zo heet als de Sahara), stuur je het toch gewoon op? Want er zit echte T-Mobile garantie op! Dat betekent maandenlang je tegoed kwijt, toestel laten opsturen zonder een ruiltelefoon (zoek je dat maar lekker zelf uit) en na een week een ‘gerepareerd’ toestel terug, dat dus nog dezelfde mankementen vertoont.
Dus maar weer terugsturen via een mevrouw van de winkel die duidelijk liever toestelletjes verkoopt dan dat ze bestaande klanten helpt. En ons dus ook niet informeert, dat T-Mobile weigert de mislukte reparatie alsnog te maken omdat het scherm kapot is (wat niks te maken heeft met de oorspronkelijke mankementen). Dus of we even vele honderden euro’s willen aftikken bij hen. Sorry meneer, we kunnen niks doen. We doen geen deelreparaties. Nou, niet willen is niet hetzelfde als niet kunnen. Lekker goedkoop en makkelijk scoren door de schuld te geven aan de klant. Resultaat: een peperdure telefoon inclusief garantie die T-Mobile eerst niet goed repareert en dan weigert opnieuw te repareren. En dan zit je dus alsnog zonder telefoon. DAT is T-Mobile dus.

O nee, de eerlijkheid gebied te zeggen dat ze wel een enorme coulanceregeling aanbieden: ik hoef de onderzoekskosten niet te betalen! Wat zeg je me daar van! Helaas ben ik geen stoute kleuter meer en is me dat NET iets te weinig… Maar ja, contact met T-Mobile, daar heb je veel geduld voor nodig. Dus dan maar even zo.

Mijn advies: koop nooit een toestel bij T-Mobile. En sluit er ook geen abonnement af. Pak lekker de goedkoopste provider. Want dat zijn ze bij lange na niet. En als er iets mis blijkt nadat je betaald hebt, doen ze toch helemaal niks voor je. En koop een toestel bij een fatsoenlijke winkel.

Delen? Graag!!

Repareren of nieuw toestel
Terugbetalen van de maandlasten door de defecte telefoon

T-Mobile
    Beste meneer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    Gruisen1
    Er wordt een nieuwe, refurbished telefoon geleverd begrijpen wij. Hebben we nig niet ontvnagen.
    Gr
    E. Gruisen
    T-Mobile
    Beste meneer Gruisen, Ik heb u vandaag een email gestuurd. Vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
    Merci.
    Vrijdag wordt nieuwe poging gedaan, Eerder mislukte pogingen om af te leveren omdat T-Mobile op had gegeven dat het om een ruil ging En ze ons de telefoon dus niet achter wilden laten. Erg vervelend allemaal. Hopelijk is het nu wel goed geregeld groet Eric Gruisen
    T-Mobile
    Beste meneer, Wij zijn tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Vriendelijke groet, T-Mobile
    Prima opgelost!

Gruisen1

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?