Opgelost door T-Mobile Mobiel: Reparatie

content Opgelost
IremAzraCan

Ik heb mijn telefoon drie keer opgestuurd ter reparatie en mijn telefoon is nogsteeds niet gerepareerd wat er toch wel word beweerd. Mijn microfoon is heel erg zacht en ik ben nauwelijks verstaanbaar. Ik ben al 7 weken telefoonloos omdat ik ik het telkens ter reparatie moet opsturen en kwam er zelfs laatst achter dat ik een niet zo zichtbare kras op mijn telefooon heb die er niet eerder was. Ik vind dit echt niet kunnen want mijn microfoon is heel zacht en de reden waarom mijn telefoon zacht is komt door de reparatie eerte reparatie. Dus het is ook niet mijn schuld maar van t-mobile. Ik heb het 1 jaar en 11 maanden geleden aangeschaft. Mijn garantie eindigt eind oktober. Als ik het dit keer toch weer ter reparatie stuur en het voor de vierde keer niet word gemaakt heb ik erna ook een recht meer op garantie. maar dit kost me nog al tijd en ik word hier al 7 weken aan de lijn gehouden ik werk zelf fulltime en moet mijn tijd ervoor vrij houden en nog benzine kosten etc betalen om zelf naar de tmobile winkel telkens te gaan. Wat kan ik dan het beste doen want ik weet zeker dat ze gaan zeggen dat ik mijn telefoon weer moet gaan opsturen en weer eens twee weken moet wachten, waardoor ik erna ook geen garantie meer heb. En ik ga niet accoord met het nog een keer opsturen van het toestel.

Zelf zou ik graag een vervangend toetsel willen want zelf heb ik geen hoop meer dat mijn telefoon toch word gerepareerd voor de vierde keer.

IremAzraCan
    Heeft niemand wat te zeggen.
    T-Mobile Mobiel

Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten ?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile
    IremAzraCan
    Bedankt voor u medewerking ik heb een nieuwe toetsel ontvangen

Een nieuwe telefoon

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?