Klacht T-Mobile Mobiel: reparatieservice

Gonnie

30 juli heb ik mijn mobile naar een winkel(Waagplein Groningen) van t-mobile gebracht.
Ik heb mijn toestel nog niet terug en wordt afgeblaft aan de telefoon. Vorige week werd gezegd dat mijn toestel deze week thuis bezorgt wordt. Heb net gebeld en nu krijg ik te horen da het via Sony gaat en kan nog een week gaan duren. Mijn rekening gaat door maar kan geen gebruik maken van de diensten of mijn toestel. Ik moet zelf overal achter aan bellen en krijg niets te horen van t-mobile
conclusie er wordt gewoon keihard tegen mij gelogen!!!!
PS. Dit is het 2e toestel al dit jaar

Nieuw toestel en compensatie

Beste mevrouw Schrier-Olinga,
    T-Mobile heeft uw klacht in behandeling en zal hierover op zeer korte termijn inhoudelijk contact met u opnemen.
    Beste mevrouw Schrier-Olinga,
    T-Mobile heeft u geprobeerd te bellen. Helaas was u niet in de gelegenheid om onze oproep te beantwoorden. Ik heb u vandaag een e-mail gestuurd. U kunt deze e-mail beantwoorden met uw keuze.
    Gonnie
    Sorry, geen email ontvangen. Welk email-adres heeft u gebruikt?
    Beste mevrouw Schrier-Olinga,
    Ik zie dat ik een typfout in het emailadres had zitten.
    Ik heb de e-mail alsnog een keer verstuurd.
    T-Mobile
    Beste mevrouw Schrier-Olinga, Wij hebben uw klacht telefonisch en per e-mail besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?