Opgelost door T-Mobile Mobiel: Reserve toestel kapot gemaakt in de winkel

jjp

Mijn iPhone 6 Plus was kapot dus ging ik naar de T-Mobile winkel (kronenburg Arnhem). Toen heeft een medewerker de simkaart uit mijn iPhone gehaald en in mijn reserve Blackberry Z10 gestopt met een verloop waardoor de pinnetjes van de blackberry afbraken en nu dus geen simkaart meer kan lezen.
Ik hoop dat T-Mobile met een oplossing komt voor iemand die meer dan 6 jaar klant is.

Reparatie van mijn toestel of vervanging

T-Mobile
    Beste meneer Versteege,T-Mobile vindt het heel vervelend dit te horen. Wij gaan intern overleg voeren en komen zo snel mogelijk inhoudelijk terug op uw klacht.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile
    Beste meneer Versteege, Er wordt zo snel mogelijk vanuit de T-shop Kronenburg contact met u opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen.Met vriendelijke groet,
    Beste meneer Versteege,
    Ik heb vandaag de gebruiker van het toestel gesproken en vernomen dat het toestel door de T-shop is ingestuurd voor reparative. Dat is goed om te horen.
    Ik heb verder uw zoon voorzien van informative met betrekking tot zijn iPhone 6.
    Goed afgehandeld door tmobile

jjp

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?