Opgelost door T-Mobile Mobiel: restitutie flex abonnement

jananneke

Ik ben al jaren klant bij t-mobile en hebben een flex 20 abonnement die in 2011 afliep. Nu staat daar ruim 650 euro beltegoed op. Ik wil overstappen naar een ander abonnement met internet en ik ben dan ineens bij overstappen al het opgebouwde beltegoed kwijt. Pure diefstal is dit.

Uitbetaling of korting op nieuw abonnement of korting op een nieuw toestel bij contractverlenging.

T-Mobile
    Beste mevrouw Kooijman, Het klopt inderdaad dat opgespaard beltegoed bij het verlengen/vernieuwen van een contract verloren gaat. Hier is geen enkele uitzondering op. Zoals uzelf eigenlijk al aangeeft heeft u in januari 2009 een te hoog abonnement aangesloten. Waarschijnlijk doordat de combinatie met het geleverde toestel u aansprak.Een mogelijkheid die u wellicht aanspreekt is:
    U kunt uw abonnement eventueel verlagen naar een T-Mobile Flex Sim Only 15. De vaste maandelijkse kosten hiervan zijn €7,65 per maand. De voorwaarden zijn gelijk aan uw huidige abonnementsvorm. Hierbij kunt u naar wens ook een Internetbundel op aansluiten. De kosten hiervan zijn €9,95 per maand. Met vriendelijke groet
    jananneke
    Volgens de T-mobile Shop op winkelcentrum Zuidplein ben ik dan ook al het beltegoed kwijt. Zij zien het als contractvernieuwing. Is dit ook zo?? Dan zou ik dit erg schofterig vinden.
    T-Mobile
    Beste mevrouw Kooijman, U kunt met behoud van uw huidige tegoed uw abonnement omzetten naar een T-Mobile Flex Sim Only 15. Met vriendelijke groet
    jananneke
    Het is dus wederom niet gelukt in de shop om over te zetten op T-Mobile Flex Sim Only 15. Nu een alternatief gekregen een flex 15 abonnement en dan internet vanuit de bundel. kosten 15 euro per maand.
    Het zou eens goed zijn om een betere communicatie te hebben tussen de medewerkers in de shop en de medewerkers van de klantenservice.
    T-Mobile
    Beste mevrouw Kooijman, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    jananneke
    Klacht is naar tevredenheid opgelost.

jananneke

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?