Opgelost door T-Mobile Mobiel: retourzending verwerken in hun systeem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 380026
Gebruiker
fw#bram
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gisteren 24 juli 2019 hadden wij een bankafschrijving van 475 euro die zou gaan over niet ingeleverde apparatuur. Aangezien de apparatuur reeds in februari terug hadden gestuurd heb ik maar eens gebeld (20e keer) om als nog een einde te maken aan al dit gebeld. opnieuw blijk in hun systeem de apparatuur nog als niet ontvangen staan. ik heb nu diverse keren over dit drama gebeld en telkens als het is opgelost blijkt weer een andere persoon deze weer opnieuw in het systeem worden gezet ik ben radeloos. nu kan ik wel naar een andere provider gaan maar dan achter volgt ons nog steeds het spook van de verzonden apparatuur wat nu te doen ik heb geen apparatuur terug sturen die ik al heb terug gestuurd ondanks dat bij t-mobile de telefonische bevestiging heb gekregen, want per mail doen zij niks waar ik om gevraagd heb. vriendelijke groet F. W.

De oplossing

naar 18 keer bellen willen wij dat het opgelost wordt

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen, u ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fw#bram
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?