Klacht T-Mobile Mobiel: ruim 200 euro beltegoed kwijt
Details
De klacht
ik word door T-Mobile gedwongen een ander abonnement te nemen, waardoor ik een beltegoed van 206 euro van mij huidige Flex 15 sim only 07 kwijt raak.ik heb juist voor de Flex 15 gekozen omdat je altijd je beltegoed meeneemt.
Gebeld met T-Mobile, is niets aan te doen, kreeg een verwijzing naar de juridische afdeling en de mededeling dat ik met een maand opzegtermijn mijn abonnement kan opzeggen. ( in de mail staat overigens dat er geen opzegtermijn is)
de aanhef van de brief " je bent al lange tijd klant en dat waarderen we " kunnen ze dan ook maar beter schrappen.
De oplossing
Wil dat mijn tegoed van 206 euro verrekend wordt met een nieuw af te sluiten abonnement.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.