Klacht T-Mobile Mobiel: ruim 200 euro beltegoed kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 138152
Gebruiker
Ruwaard
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik word door T-Mobile gedwongen een ander abonnement te nemen, waardoor ik een beltegoed van 206 euro van mij huidige Flex 15 sim only 07 kwijt raak.
ik heb juist voor de Flex 15 gekozen omdat je altijd je beltegoed meeneemt.
Gebeld met T-Mobile, is niets aan te doen, kreeg een verwijzing naar de juridische afdeling en de mededeling dat ik met een maand opzegtermijn mijn abonnement kan opzeggen. ( in de mail staat overigens dat er geen opzegtermijn is)
de aanhef van de brief " je bent al lange tijd klant en dat waarderen we " kunnen ze dan ook maar beter schrappen.

De oplossing

Wil dat mijn tegoed van 206 euro verrekend wordt met een nieuw af te sluiten abonnement.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Ruwaard,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Ruwaard
    Datum
    T=Mobile heeft GEEN nieuw voorstel gedaan, dus gewoon 206 euro beltegoed kwijt.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Ruwaard,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Ruwaard
    Datum
    T-mobile geeft geen enkele ander mogelijkheid dan een nieuw abonnement te accepteren en daardoor ruim 200 euro beltegoed is hierdoor verdwenen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruwaard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen