Klacht T-Mobile Mobiel: Scherm kapot

Carlo

Waardeloos, via T mobile Xperia Z3 compact gekocht,
toestel kwam nieuw uit doos binnen een week spontaan barst in het scherm, ook ging hij krom staan.
Terug naar T-Mobile, je zou verwachten binnen 1 week dat ze direct een nieuwe meegaven. Dit kon op 1 of andere reden niet, toestel opgestuurd naar Sony. Sony gaf natuurlijk een excuus in hun voordeel aan. zodat ik nu een toestel heb waar ik niks aan heb. En mag het verder uitzoeken.
Dat terwijl ik als vaste klant van ruim 8 jaar nog nooit ergens over geklaagd heb, T-Mobile en Sony pak je verantwoordelijkheid!!!!!

Geld terug en contract ontbinden of nieuw toestel.

T-Mobile
    Beste Meneer Solognier,

Bedankt voor uw melding op de klachtenkompas.

Helaas zijn er meer klachten bekend bij T-Mobile maar ook bij de consumentenbond over de sony experia Z3. In onderstaand link kun u het een en ander hierover lezen. Ik heb voor u ook de officiele reactie van Sony op dit artikel geplaatst. Ik wil u adviseren om naar het vermeldde telefoonnummer te bellen en daar het probleem voor te leggen. Ik heb er alle vertrouwen in dat Sony individueel naar uw probleem zal kijken en zal proberen met u tot een oplossing te komen.

"Sony Mobile streeft altijd naar de hoogste kwaliteitsnormen en klantenservice voor al onze producten. Wij bouwen al onze producten volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en onderwerpen deze aan strenge testprocedures. Deze testprocedure omvat: vrije val, buigen, druk, warmte en andere simulaties van gebruik. Wij zijn ervan overtuigd dat de Xperia Z3 voldoet aan deze hoge kwaliteitsnormen, en dat zorgen van klanten ruim binnen de normen voor mobiele producten binnen de consumentenelektronica-industrie vallen.

We betreuren het dat sommige consumenten vinden dat ze niet de servicekwaliteit krijgen die ze verwachten en vragen alle consumenten die zorgen hebben over hun Xperia product contact met ons op te nemen via klantenservicenummer 0900 8998318. Alle verzoeken van klanten worden op individuele basis en in overeenstemming met de geldende garantievoorwaarden behandeld. Tenzij we kunnen bewijzen dat het defect van het toestel te wijten is aan nalatigheid van de gebruiker wordt elke klacht binnen de garantie behandeld en wordt het toestel gerepareerd of vervangen."

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?