Klacht T-Mobile Mobiel: service en een huuurcontract met een telefoon die zeer beperkt is

Klachtnummer
# 82729
Gebruiker
schalkie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte lezer,
Op 19-07-2013 heeft mijn vrouw een Galaxy Ace VE Samsung aangeschaft met een abonnement voor 2 jaar. Dit was in de T Mobile shop te Veenendaal. Ons kun je alles "aansmeren" geen verstand van. Ze betaalt hier ong 20 euro per maand voor en nog 4,95 verzekering per mnd. Wat wilt u doen mevrouw met de telefoon? was de vraag van de verkoper. Alleen Facebook en Wattsapp, dat is alles.
We zijn 4 x in de winkel geweest met de klacht dat met dit toestel constant problemen zijn tav intern geheugen. Het antwoord is dat de Apps veel meer geheugen vragen dan een jaar geleden en dat dit toestel daar niet voor geschikt is. Ook staan er apps op die je nooit gebruikt maar er ook niet kunt afhalen!! Alleen maar ruimteverlies. De oplossing is een ander toestel kopen van 160 euro!!!! Ik voel me gepakt met dit toestel. Nog een jaar aan vast met een toestel dat al tijden niet werkt. Dit is een bonk ergernis en zou daar graag een goede oplossing voor zien. Alvast bedankt.

De oplossing

Van contract af. Ik vind dit een schande en dan zal ik nog netjes blijven

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Meerssman,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Meerssman,
    Wij hebben telefonisch uw klacht besproken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen