Klacht T-Mobile Mobiel: Service T-Mobile /Slechte voorlichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 137415
Gebruiker
K.Wolff
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Interesse in bestaande klanten met maandelijkse rekening van rond de €100 euro is nihil. Sinds mijn abonnement ondertussen een jaar of 6 en meerdere abonnementen te hebben doe ze niks voor je.
Er is een mogelijkheid om binnen je abonnement ( tegen betaling en 1 of 2 jaar verlenging) een nieuw toestel aan te vragen, dit is gebeurd in mijn contract en heb daar gebruik van gemaakt, kosten betaald en ondertussen altijd keurig betaald zonder achterstanden of wat dan ook. Vanwege mijn werk ZZP-er in koeriers en montage werk een ongeluk met mijn toestel gehad en die werkt niet meer.. Ik dacht laat ik T-Mobile is bellen met de uitleg en vragen of er een mogelijkheid bestaat om opnieuw 2 jaar bij te tekenen en dan alvast een nieuw toestel te ontvangen.
Antwoord; Nee en thats it, ik begrijp dat ik een contract heb maar de botte service vanaf dat moment zit me dwars. Als je en maand een contract heb kan alles, maar na 6 jaar kan je niks. Heb directabonnement beeindigd.. Zo slecht dit

De oplossing

Een gesprek met een normaal persoon binnen T-Moblile waar je je probleem wel kan voorleggen en die meedenken, ipv opgeleide telefonistes die 24 vragen moeten stellen beginnend bij nr1 oplopend naar nr24.

WIJ ZIJN GODVERDOMME KLANTEN DIE BETALEN OM EEN NIRMAAL GESPREK TE KUNNEN VOEREN, MAAR DAT IS MET PERSONEEL VAN TMOBILE ONMOGELIJK.

Heb opgezegd per einde contract direct, en het allermooiste was toen de vraag, Erg vervelend om te horen dat u uw contract wens te beeindigen mag ik u vragen waarom u deze beeindigd? Ja dat komt omdat er niet word meegedacht, en dat ik me erg vervelend voel bij deze service. Antwoord: we sturen u een mail ter bevestiging!!! Perfect opgelost, klasse service Tmobile en vooral dat meedenken. Kan wel een nieuw abonnement afsluiten zodat ik dubbele kosten heb, maar niet alvast verlengen. Dacht dat genaaid worden erg lekker was, maar Tmobile voelt toch anders.

Groet,

Een megateleurgestelde ZZP ondernemer, die blijkbaar te weinig oplevert!!

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Geachte heer Wolff,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Wolff,
    Wij zijn telefonisch helaas niet tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    K.Wolff
    Datum
    HELAAS NIET STAAT ER!!!!!

    Laat me niet lachen, er is niks voorgesteld!!! Zelfs daarover zijn jullie bij T-MOBILE niet transparant.

  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Wolff,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    K.Wolff
    Datum
    NEEM NOOIT IETS AF VAN T-MOBILE..
    ZE REGELEN NIKS, IEDER JAAR DUURDER, LANDELIJKE DEKKING (haha) SERVICE = dramatisch Klantvriendelijk = alleen bij afsluiten bij vragen of klachten niet!!! Kortom trap er niet in, betaal iets meer voor een betrouwbare telecomaanbieder..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.Wolff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen