Klacht T-Mobile Mobiel: servicenummer bellen voor service

Klachtnummer
# 347376
Gebruiker
jeannet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

09068666
hallo, me zoon krijgt net de rekening van zijn provider , hij heeft kpn service nummer gebeld zie nr hier boven , omdat wij in huis erg slechte wifi hadden , nu moet hij een bedrag betalen van 21,- aan de provider voor een paar minuten bellen naar kpn ,, dit is toch niet normaal , zo iets hoort gratis te zijn dat is toch service, kunnen we dit oplossen misschien ,

De oplossing

het compenseren met mijn zoon

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Veldkamp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,

    Wij willen graag met u in contact komen. Kunt u ons laten weten wanneer u telefonisch het best bereikbaar bent?

    In afwachting van uw reactie,
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen