Opgelost door T-Mobile Mobiel: SimOnlyabonnement 150 min + 1000 MB beiden voor 2 jr. upgraden naar duurder ivm slechter worden huidig toestel

Y.M. Fest - Kok

Abonnement sinds 30-12-2015 via Belsimpel, rekening van T-Mobile. Nu toestel terminaal is naar T-Mobileshop voor duurder abonnement met toestel. Blijkt niet mogelijk na bijna afgerond aankoopproces. Doorverwezen naar Belsimpel. Belsimpel kan niets doen verwijst door naar T-Mobile. Van het kastje naar de muur tactiek dus.
Waarom kan dit niet snel? Wat zijn de redenen? Niet helder! Het lijkt mij WinWin

Zo snel mogelijk aanpassen abonnement naar wens zonder bijkomende kosten.

T-Mobile
    Geachte mevrouw/heer Fest,
    T-Mobile Klantenservice
    Y.M. Fest - Kok
    Beste mw.,hr., oke. NB: van 28-8 t/m 11-9 zijn wij op vakantie en op het vakantieadres hebben wij geen Internet.
    De medewerker id de T-Mobileshop Capelle ad IJssel heb ik dit ook doorgegeven. Ik zal mijn best doen om gedurende die periode mijn mail te checken. Via mijn (terminale) telefoon is ook dat een probleem. Met vriendelijke groet, Y Fest ev Kok
    T-Mobile

Geachte mevrouw Fest,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd op het e-mailadres welke bekend is bij T-Mobile. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    Y.M. Fest - Kok
    Snel en met de nodige hulp (betreft het inloggen) met goed resultaat opgelost. Dank jullie wel.

Yvonne Fest ev Kok