Opgelost door T-Mobile Mobiel: Sinds 2 maanden EXTREEM hoge internet mobiel rekening T-Mobile

Irene

Goedmiddag, allereerst wil ik melden dat beide keren, dat ik belde over de extreem hoge internetverbruik rekeningen dat mijn klacht via de telefoon onverschillig en laconiek werd behandeld. Al jaren lang ben ik een trouwe klant van T-mobile en ik heb voorheen nog nooit klachten ondervonden tot de laatste 2 rekeningen waar qua gedrag en verbruik niets van blijkt te kloppen. De eerste rekening heb ik na een onbevredigend telefoontje met de klantenservice betaald daar was de rekening voor internet: 41,65. De laatste rekening voor internet die is 168,28 !! En dat terwijl ik overal WiFi heb.

Hierbij maak ik bezwaar tegen deze internet rekening, die ik betwist.
De normale telefoonkosten maak ik over naar T-mobile maar ik betaal niet voor de internetrekening tot dat hier opheldering over wordt gegeven.
Ik hoop oprecht dat ik deze klacht niet bij de geschillencommissie hoef neer te leggen en dat deze klacht intern kan worden opgelost.

Mevr. Scholtes

T-Mobile
    Geachte mevrouw Scholtes,T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
    Irene
    Zojuist T-mobile gebeld en nu wel een correct persoon aan de lijn gekregen. De uitleg was duidelijk, echter het blijft een raadsel waarom er zulke uitschieters qua data zijn. Er is mij een korting gegeven op de factuur en een uitleg om hoog data gebruik te voorkomen. Of het probleem dan echt is opgelost moet ik zal met de tijd moeten blijken. Het blijft voor mij echter wel een raadsel hoe ik aan dergelijk data verbruik ben gekomen.
    Dus ondanks de klachtbehandeling niet geheel gerust gesteld.

Irene

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?