Klacht T-Mobile Mobiel: Slachtoffer van een doorlopende contract

Klachtnummer
# 98484
Gebruiker
Omer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds kort geremigreerd naar TurkijOndertussen heb ik een doorlopend contract bij jullie. Dit betekent dat ik geen gebruik kan maken van mijn abonnement dus ook mobiele nummer. Afperserij voor mijn mening, want jullie kunnen niet eens een uitzondering maken terwijl ik officieel ben afgeschreven uit Nederland. 'Ik ben gebonden aan een contract waarvoor ik heb ondertekend' iedere keer volgens jullie 'klantenservice'medewerkers die alleen maar een standaard template gebruiken en bewerken om mijn mails te beantwoorden terwijl ik jarenlang een vaste klant ben geweest bij jullie. Geen klantenservice, maar een robotservice. 0% empathie. Zelf werk ik bij de klantenservice van Samsung Nederland en ik weet dat er altijd tot het uiterste kan worden gegaan om de klant tevreden te houden, bovendien worden wij daarvoor continu nadrukkelijk op aangespoord. Of het altijd lukt? Nee. Maar dit is een case waarbij jullie mij kunnen helpen met een oplossing of een alternatief.

De oplossing

Ik wil van mijn contract af.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Koprulu,Dank u voor uw melding. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Koprulu,Wij hebben u een e-mail gestuurd. Indien u vragen heeft, kunt u daar een reactie op sturen. Wij vragen u vriendelijk om de melding op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen