Klacht T-Mobile Mobiel: slecht antwoord op vraag door niet naar de bijlagen te kijken.

Klachtnummer
# 253075
Gebruiker
H.A. van Ruth
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een vraag gezonden naar klantenservice. Deze heeft niet de moeite genomen om naar de bijlagen te kijken waar de vraag uitvoerig wordt gesteld. Daarom krijg ik een onzinnig antwoord. Misschien dat op deze wijze het wel mogelijk is om antwoord te krijgen op mijn vragen. De bijlagen stuur ik hierbij opnieuw.

De oplossing

Antwoorden

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Ruth,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Van Ruth,
    In ons systeem heb ik gezien dat u vandaag weer contact heeft gehad met onze Klantenservice. Ik hoop dat uw vraag tevredenheid is beantwoord. Ik vraag u vriendelijk om deze melding hier verder af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen