Klacht T-Mobile Mobiel: Slecht bereik en vrijwel geen internet

Klachtnummer
# 70318
Gebruiker
joro
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ervaar op heel veel plaatsen in NL dat ik maar een paar streepjes bereik heb of helemaal niet. Internetverbinding krijg ik helemaal niet meer, en dat voor 35 euro per maand.

De oplossing

Ik wil een goed telefoonbereik en probleemloos kunnen internetten waar dan ook in Nederland. Dit mag ik toch eisen voor 35 euro/mnd !!

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    joro
    Datum
    heden heeft u telefonisch meegedeeld dat u meer details wilt weten en dat via e-mail kenbaar zult maken. Ik heb echter geen vragen van u ontvangen.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer,
    Heeft u de e-mail ontvangen?
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  4. Auteur
    joro
    Datum
    Ik heb geen e-mail ontvangen.
    overigens is het internet-probleem al opgelost, het lag aan de instellingen van mijn gsmtoestel.
    u kunt w.m.b. de klacht sluiten.
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer,
    T-Mobile kan de klant niet sluiten, wilt u uw klacht afmelden.
    Met vriendelijke groeten,
    T-mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen