Opgelost door T-Mobile Mobiel: Slecht bereik in centrum Dordrecht.

iCloudSeven

Al weken bezig met klacht. Telefonisch en per email geklaagd (ook in de winkel). Word verwezen naar site. Daar krijg ik telkens foutmeldingen! Sowieso moeizaam op internet iets te doen, omdat dat van T-Mobile zo belabberd is.
Deel van mijn email aan T-Mobile:
" Ik heb per 14.1.2014 een mobiel internetabonnement met 4G afgesloten.
Bij telefonische navraag bleek dat het 4G in het centrum van Dordrecht pas in augustus 2014 in werking treedt.
U begrijpt dat ik niet per 1 januari een abonnement heb afgesloten om er vervolgens 7 maanden later iets aan te hebben."

Aanpassing abonnementsgeld (bijv. E 2,50 i.p.v. E 30,00 of ontbinding contract).

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

iCloudSeven
    Heb wel sinds aug 2013 narigheid gehad met slecht bereik en inadequate klachtbehandeling, en een beloofde 4G-verbinding vanaf jan.2014, die echter pas aug.2014 ingaat,
    maar ben nu in de gelegenheid tenminste het contract te ontbinden en zolang ik het abonnement nog gebruik 20% korting daarop.

iCloudSeven

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?