Opgelost door T-Mobile Mobiel: Slecht bereik in centrum Dordrecht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44987
Gebruiker
iCloudSeven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al weken bezig met klacht. Telefonisch en per email geklaagd (ook in de winkel). Word verwezen naar site. Daar krijg ik telkens foutmeldingen! Sowieso moeizaam op internet iets te doen, omdat dat van T-Mobile zo belabberd is.
Deel van mijn email aan T-Mobile:
" Ik heb per 14.1.2014 een mobiel internetabonnement met 4G afgesloten.
Bij telefonische navraag bleek dat het 4G in het centrum van Dordrecht pas in augustus 2014 in werking treedt.
U begrijpt dat ik niet per 1 januari een abonnement heb afgesloten om er vervolgens 7 maanden later iets aan te hebben."



De oplossing

Aanpassing abonnementsgeld (bijv. E 2,50 i.p.v. E 30,00 of ontbinding contract).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    iCloudSeven
    Datum
    Heb wel sinds aug 2013 narigheid gehad met slecht bereik en inadequate klachtbehandeling, en een beloofde 4G-verbinding vanaf jan.2014, die echter pas aug.2014 ingaat,
    maar ben nu in de gelegenheid tenminste het contract te ontbinden en zolang ik het abonnement nog gebruik 20% korting daarop.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
iCloudSeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen