Klacht T-Mobile Mobiel: slecht internet mobiele telefoon

J.A. Konings-afink

Ik heb een mobiel abt. met internet. Ik heb heel vaak slecht/geen internet terwijl mensen met een andere provider dit wel hebben. Ook valt in een "buitenaf" omgeving het hele netwerk weg. Ik heb een Sony Xperia T. Ik heb deze klacht op een T-Mobile forum geplaats zonder reactie nog. Met het kiezen ben ik voor de naam gegaan, helaas want onbekende providers om mij heen hebben dan wel internet en mijn vorige provider Telfort was ook veel beter.

Ik wil graag altijd de beschikking hebben over internet en het netwerk. Ook als het drukker wordt of juist als ik bijvoorbeeld straks op de camping zit. Op de camping heb ik bij het zwembad veel providers behalve T-Mobile en een stukje verder lopen wel weer even T-Mobile. Het moet gewoon stabieler worden. De prijs van het abt. is alleen maar omhoog gegaan (zonder voorafgaand bericht) terwijl ik eigenlijk heel graag terug wil naar Telfort Qua kwaliteit internet en netwerk.

J.A. Konings-afink
    In eerste instantie was ik positief. Ik werd keurig gebeld door een medewerker van T-mobile dat er een onderzoek naar internet en netwerk bereik werd gedaan. Er zou dan een passende oplossing komen voor vroegtijdige beëindiging of een andere aanbieding. Helaas nadien nooit antwoord op gehad en mijn bereik is nog steeds slecht. Jammer.

J.A. Konings-afink

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?