Klacht T-Mobile Mobiel: Slecht netwerk

Raleina

Al jaren heb ik een vreselijk slecht netwerk binnen in mijn huis en iedere keer beloven ze dat ze bezig zijn met verbeteringen en intussen gebeurd er dus helemaal niets. Ik ben het zat om uit het raam te moeten hangen om een normaal gesprek te kunnen voeren of dat er sms'jes niet aankomen evenals telefoon gesprekken die niet aankomen bij mij. Constant word ik afgewimpeld en word de schuld in mijn schoenen geschoven omdat ik het abonnement heb afgesloten. T-mobile weigert mij de service te verstrekken waarvoor ik toch wel lekker iedere maand moet betalen. T-mobile is verantwoordelijk voor de netwerk dekking in Den Haag NIET IK! Ik blijf maar horen dat ik moet wachten en genoeg is genoeg nu!

Ontbinden van het telefoon contract

T-Mobile
    Beste mevrouw Van der Haar, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Raleina
    Ik ben de gehele dag beschikbaar Telefonisch, mocht er geen telefoon overgaan komt het omdat het netwerk weg is.....
    Raleina
    DEZE KLACHT IS DUS NOG NIET OVER....Gister perfect gesprek gehad met iemand van T-Mobile en dan vandaag..... Vandaag nieuw nummer gekregen bij Vodafone dus moest zelf contact opnemen met T-Mobile om het contract te beindigen na netwerk problemen.Na verschikkelijk lang in de wacht gezet te worden mag ik nog eens EXTRA gaan betalen voor een toestel DAT IN 22 MAANDEN AL DUBBEL IS AFBETAALD 45 euro per maand *22 maanden is 990 euro en jullie maken mij wijs dat MIJN TOESTEL niet is afbetaald?
    Raleina
    VERVOLG : Ik heb ook 129 euro betaald toen ik het abonnement aanschafte dus je gaat mij niet vertellen dat die telefoon niet is afbetaald na zoveel geld. Plus het feit DAT IK AL DIE TIJD GEEN NETWERK HAD EN WEL VOLLE MEP MOCHT BETALEN ik weiger die telefoon terug te sturen of ervoor te betalen dit is belachelijk
    T-Mobile
    Beste mevrouw Van der Haar, Woensdag 18 december 2013 hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Raleina
    misschien moeten jullie even leren lezen aan wat ik heb toegevoegd op 19-12 ipv erover heen te kijken en te negeren wat daar staat

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?