Klacht T-Mobile Mobiel: Slecht netwerk

Carmen

Op 23-06 heb ik contact gehad met een van jullie medewerkers, aangegeven dat ik in mijn dorp 6074DN totaal geen bereik heb, gesprekken komen niet binnen en netwerk valt weg. Ik krijg de melding GPRS, als ik op een website wil krijg ik de melding verloren verbinding herstellen.De persoon die ik aan de telefoon had kon zien dat er werkzaamheden in de buurt zijn geweest die het netwerk zullen verbeteren echter heb ik deze problemen al vanaf het begin en zijn ze nog altijd niet verbeterd. Een nieuwe simkaart en andere telefoon zijn reeds ook allemaal al geprobeerd. (hiervoor geweest bij de winkel). persoon aan de telefoon had gezegd dat dit max7 dagen kon duren en heb met hem afgesproken, zodra ik niks zou horen op 30-06 zelf contact zal opnemen, dit net gedaan dus de persoon wat ik nu aan de telefoon kreeg zei dood leuk 7 dagen zijn 7 werkdagen mevr en die zijn nog niet voorbij, of ik vroeg of ze al bezig waren aan mijn dossier zei ze dat ze dit niet kon zien.

Ontbinden van het contract en een compensatie voor het niet nakomen van een verwachten en optimale dekking van het netwerk.

T-Mobile
    Geachte mevrouw van der Stelt,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte mevrouw van der Stelt,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en uitleg gegeven over de situatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?