Klacht T-Mobile Mobiel: Slecht of geen internet

Klachtnummer
# 427226
Gebruiker
Marloes
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste t mobile,
Sinds december 2019 is heb ik slecht of geen internet

De oplossing

Ik wil graag dat u dit oplost
Als er geen verbetering in komt dan ben ik wellicht genoodzaakt om een andere provider te zoeken dit mij dit wel kan aanbieden .
Dit zou jammer zijn want ik ben al heeeel lang klant bij u en was tot nu toe tevreden . Graag zie ik een snelle reactie van u terug.
Vriendelijke groet

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw email beantwoordt. Wij verzoeken u vriendelijk om te reageren op de email.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wilt u zo vriendelijk zijn om op de naar u verzonden email te reageren? Dan kunnen we het probleem oplossen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben voor u nagekeken of er een probleem is met de dekking op uw adres. Dat is niet het geval. Dan blijft er over de simkaart of het toestel. Wij horen graag van u wanneer u in de gelegenheid bent om een kruistest uit te voeren. Dan kunnen wij het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?