Klacht T-Mobile Mobiel: Slechte bereik

Klachtnummer
# 415337
Gebruiker
Prive121
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Slechte bereik zowel me prive abbo en zakelijke abbo waardeloos medewerker hangt gewoon in je gezicht en belt niet terug!! Helemaal geen respect !! Al maand slecht internet

De oplossing

Goede internet bereik en vriendelijke mensen aanemen ipv van onbeschofte mensen

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant.
    T-Mobile heeft uw klacht in behandeling genomen.
    Vervelend genoeg kreeg ik u niet te pakken.
    Ik zal het op een later tijdstip nogmaals proberen.

    M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant.
    Ik heb u eerder geprobeerd te bereiken maar kreeg u niet te pakken.
    N.a.v. ons onderzoek zijn er geen directe problemen geconstateerd.
    T-Mobile zal u kosteloos een simkaart toesturen ter vervanging van de huidige simkaart.
    Ik wil u vragen deze te activeren zodra u deze ontvangt en de netwerkervaring daarna opnieuw te beoordelen.

    Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice.
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Rifi.

    Bedankt voor het prettige gesprek.
    Op uw aansluitingen heb ik de afspraken toegepast.

    M.v.g. Vincent
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen