Klacht T-Mobile Mobiel: slechte communicatie, klacht indienen onmogelijk.

Klachtnummer
# 484972
Gebruiker
Robertlvrd
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Klacht 1,

Adreswijziging 2x doorgegeven in app. Niet doirgevoerd. Moest naar winkel om het dan te laten doen.

Klacht 2,

Opwaarderen gaat moeizaam en sinds vorige week nog moeizamer.
Via de app wordt website geopend opwaarderen t-mobile. Daar moet je je dan weer inloggen. Maar....ik ben al ingelogd via de app(met telefoonnummer en passord). Ok ik ga inloggen bij opwaarderen maar wat blijkt nu, ik moet inloggen met emailadres. Dus nu heb ik 2 accounts bij t-mobile. Zo n groot bedrijf met zo n primitieve app en meerdere inlog methodes. Ga er eens wat aan doen.
Ik werk met android 8.

De oplossing

1inlog methode doorvoeren.
Gegeven in app efectueren.

5 reacties

  1. Auteur
    Robertlvrd
    Datum
    To to oo heden heeft T-mobile het laten afweten te reageren op mijn klacht.
  2. Auteur
    Robertlvrd
    Datum
    T-mobile is dit Klantenservice?????????
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer van der Breggen.
    Helaas kreeg ik u niet te pakken. Graag probeer ik het op een ander tijdstip nogmaals.
    Bij voorbaat wil ik u al bedanken voor uw feedback.
    Met vriendelijke groet
    T-Mobile klantenservice
  4. Auteur
    Robertlvrd
    Datum
    T-mobile bedankt voor het proberen contact op te nemen. Ik was net te laat. Heb zelfs teruggebeld tot ik realiseerde dat ik niet weet wie van T-mobile mij belt.
    Ik wacht derhalve af......
  5. Auteur
    Robertlvrd
    Datum
    Ik wacht nog steeds op het beloofde contact

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen