Klacht T-Mobile Mobiel: Slechte en onbetrouwbare dienstverlening van T-Mobile.

FALENDE T-MOBILE

Mijn klacht is gericht tegen de slechte dienstverlening van T-Mobile zelf en haar medewerkers, waaronder personeel op de afdeling Klantenservice en duidt als volgt:

Verhaal:

Tot eind januari 2021 had ik een abonnement bij Telfort en later bij Tele2.

Bij Telfort was de internetverbinding uitstekend. Nauwelijks had ik klacht over die provider. Vanaf eind 2019 tot en met januari 2021 had ik zoals gezegd een abonnement bij Tele2.

Ook bij deze provider had ik weinig verbingdinsproblemen met internet. Toch heb ik een paar keer bij die provider aan de bel getrokken wegens happeren van enkele apparaten. Alle medewerkers van deze provider waren vriendelijk en stonden me hulp toe, zoals nieuwe modem en het uitzenden van een monteur.

Bij T-Mobile ben ik sinds eind januari 2021 een abonnee geworden. Bij de aanvang van de aanvraag waren ze heel vriendelijk. Maar nadat ik dat abonnement had geaccepteerd en twee weken bedenktijd voorbij waren, begonnen ze onvriendelijk en agressief te worden. Zodra ik belde, moest ik ruim een halfuur wachten en als ik een medewerker van hun klantenservice aan de telefoon kreeg, werd ik op een agressieve manier bejegend.

Ik zat en ik zit nog steeds met een hele groot internet storing wegens gebrek aan onbetrouwbaarheid van T-Mobile.

Doordat ik vaak belde, hebben ze tweemaal een monteur gestuurd die helemaal niks hebben gedaan. Hoewel zij me keer op keer beloofden dat de storing zou worden geholpen, kwam niks van terecht. Helemaal niks.

Ook hun medewerking van de afdeling Klantenservice zijn a-sociaal en zeer onvriendelijk.

Uiteindelijk hebben ze tegen mij gezegd dat ik niet meer mocht bellen en dat de verbindingsproblemen niet door hen zullen worden verholpen.

Echter, ik vind T-Mobile een echte onbetrouwbare en a-sociale internet en telefoon provinder die alleen geld binnen wil halen en mocht een klant met storingen wordt geconfronteerd, dat die het dan zelf moet oplossen.

Ik dien deze klacht in tegen T-Mobile omdat ik maandenlang geprobeerd heb mijn probleem op te lossen, doch T-Mobile totaal niet bereid is om dat te doen. Ik vind het te a-sociaal en heel smerig!

Woonachtig in Waddinxveen

T-Mobile moet mijn slechte internetverbinding door hun fout herstellen en niet in gebreke blijven en me op een agressieve manier bejegenen.

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn telefonisch contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile Thuis
    FALENDE T-MOBILE
    T-Mobile heeft mijn klacht niet naar behoren opgelost en is ook niet van oordeel de klacht naar behoren op te lossen. Na slechts 1x telefonisch contact met een klachtenmanager van T-Mobile, is mij direct opgevallen dat ze niet bereid zijn die klacht op te lossen. T-Mobile is een unieke onbetrouwbare internet provider die ik nooit eerder in Nederland heb gezien. Ongelooflijk gewoon!. Ik hoop dat consumenten deze klacht hebben gelezen waardoor ze nooit een abonnement zullen haar durven nemen bij deze falende provider.

FALENDE T-MOBILE
    T-Mobile heeft voor mijn klacht geen enkele oplossing geboden, noch bereid mijn klacht op een goede en vreedzame manier op te lossen. Derhalve blijf ik T-Mobile wantrouwen en aan elk individu een advies willen geven om met T-Mobile geen enkel abonnement te sluiten. Als ze dat doen, dan zullen ze binnen enkele weken nooit meer geholpen worden bij storingen of iets dergelijks. T-Mobile is op uit om alleen maar geld te innen en geen goede diensten te leveren.

Daarom blijft mijn klacht in stand en ben ik geen voorstander van intrekken of laten verwijderen.

Gedupeerde klant door T-Mobile
    FALENDE T-MOBILE
    T-Mobile heeft mijn Klacht nog lang niet opgelost en is ook niet van mening dat op te lossen. T- Mobile is een onbetrouwbare Provider die ik nooit eerder heb gezien.

Mijn Klacht zal ik in stand houden.
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer, Wij hebben u een email gestuurd. Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?