Klacht T-Mobile Mobiel: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 419621
Gebruiker
Rene J
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Slechte Wifi en vervolgens niet geholpen worden. Werk bij de klant neerleggen. En na 4 weken met een antwoord komen die helemaal niets met de klacht te maken heeft.

De oplossing

Fatsoenlijke service.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig moglijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Rene J
    Datum
    Klacht is nog niet opgelost. Mag nog niet afgesloten worden.
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht nog in behandeling. Wij houden contact.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?