Opgelost door T-Mobile Mobiel: Slechte service.

content Opgelost
Grote teleurstelling#1

Sinds juli jl. abonnee. Sindsdien alleen maar 'ellende en narigheid'. Na de eerste storing heb ik 3 weken moeten wachten totdat deze was verholpen.
Bovendien kan ik vanaf de datum van aansluiting niet zien wie mij belt.
Dikwijls over gebeld met T-Mobile. Er wordt steeds een datum genoemd wanneer dit algemene technische probleem verholpen zou zijn. Tot nu toe zonder resultaat. Hoe komt het dat de medewerkers van de klantenservice steeds een ander verhaal ophangen, waardoor je het gevoel krijgt aan het lijntje te worden gehouden.

Waarmaken wat u belooft zoals ik het (bij de bekendste provider van Nederland) ruim 45 jaar gewend was.
Is dat zo moeilijk?

Grote teleurstelling#1
    Zeer spijtig en teleurstellend dat er tot nu toe niet is gereageerd door T-Mobile.

Beste mevrouw/meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.
    Grote teleurstelling#1
    Tot nu toe (12.16 u) heb ik nog geen mailbericht van T-Mobile ontvangen.

Grote teleurstelling#1
    Ben zojuist teruggebeld door een zeer vriendelijke, begripvolle dame van T-Mobile. Zij heeft mij uitgelegd wat er aan de hand is. Hartelijk dank hiervoor.
    Ik wacht nu af of de technische storing, die naar verwachting eind november is opgeheven, daadwerkelijk verleden tijd is.
    Is dit niet het geval, dan meld ik mijn klacht weer op 'klantenkompas'. Ik hoop dat dit niet hoeft te gebeuren.
    Grote teleurstelling#1
    Nog even geduld hebben tot eind november. Verbetert het niet, dan trek ik weer aan de bel.
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Beste mevrouw,
    Grote teleurstelling#1

Zoals met u is afgesproken, heb ik mijn reactie na het gesprek met een medewerker van T-Mobile kenbaar gemaakt.
    Inderdaad zijn wij tot een oplossing gekomen, althans tot een VOORLOPIGE.
    Ik wacht af of T-Mobile, zoals werd meegedeeld, de technische storing eind november heeft kunnen oplossen.
    Grote teleurstelling#1
    Ik wacht de beloftes van T-Mobile af. Eind november is beloofd dat de technische storing waarvan ik vanaf juli last heb, verholpen zal zijn. Dus nog ff geduld .......

Grote teleurstelling#1
T-Mobile heeft woord gehouden. Sinds 23 nov jl heb ik nummerweergave. Heeft weliswaar 4 maanden geduurd, maar de belofte om het technische probleem omstreeks deze datum te hebben opgelost, is nagekomen. Hartelijk dank!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?