Opgelost door T-Mobile Mobiel: Slechte service.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 398933
Gebruiker
Grote teleurstelling#1
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Sinds juli jl. abonnee. Sindsdien alleen maar 'ellende en narigheid'. Na de eerste storing heb ik 3 weken moeten wachten totdat deze was verholpen.
Bovendien kan ik vanaf de datum van aansluiting niet zien wie mij belt.
Dikwijls over gebeld met T-Mobile. Er wordt steeds een datum genoemd wanneer dit algemene technische probleem verholpen zou zijn. Tot nu toe zonder resultaat. Hoe komt het dat de medewerkers van de klantenservice steeds een ander verhaal ophangen, waardoor je het gevoel krijgt aan het lijntje te worden gehouden.

De oplossing

Waarmaken wat u belooft zoals ik het (bij de bekendste provider van Nederland) ruim 45 jaar gewend was.
Is dat zo moeilijk?

9 reacties

  1. Auteur
    Grote teleurstelling#1
    Datum
    Zeer spijtig en teleurstellend dat er tot nu toe niet is gereageerd door T-Mobile.

  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Grote teleurstelling#1
    Datum
    Tot nu toe (12.16 u) heb ik nog geen mailbericht van T-Mobile ontvangen.

  4. Auteur
    Grote teleurstelling#1
    Datum
    Ben zojuist teruggebeld door een zeer vriendelijke, begripvolle dame van T-Mobile. Zij heeft mij uitgelegd wat er aan de hand is. Hartelijk dank hiervoor.
    Ik wacht nu af of de technische storing, die naar verwachting eind november is opgeheven, daadwerkelijk verleden tijd is.
    Is dit niet het geval, dan meld ik mijn klacht weer op 'klantenkompas'. Ik hoop dat dit niet hoeft te gebeuren.
  5. Auteur
    Grote teleurstelling#1
    Datum
    Nog even geduld hebben tot eind november. Verbetert het niet, dan trek ik weer aan de bel.
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  7. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  8. Auteur
    Grote teleurstelling#1
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Zoals met u is afgesproken, heb ik mijn reactie na het gesprek met een medewerker van T-Mobile kenbaar gemaakt.
    Inderdaad zijn wij tot een oplossing gekomen, althans tot een VOORLOPIGE.
    Ik wacht af of T-Mobile, zoals werd meegedeeld, de technische storing eind november heeft kunnen oplossen.
  9. Auteur
    Grote teleurstelling#1
    Datum
    Ik wacht de beloftes van T-Mobile af. Eind november is beloofd dat de technische storing waarvan ik vanaf juli last heb, verholpen zal zijn. Dus nog ff geduld .......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Grote teleurstelling#1
Datum
Uiteindelijke oplossing
T-Mobile heeft woord gehouden. Sinds 23 nov jl heb ik nummerweergave. Heeft weliswaar 4 maanden geduurd, maar de belofte om het technische probleem omstreeks deze datum te hebben opgelost, is nagekomen. Hartelijk dank!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen