Klacht T-Mobile Mobiel: Slechte voorwaardes/niet te vinden bij TMobile voordeelbundels/friends-family

Joris

Onduidelijke vermelding dat doorgeschakeld nummers bij de optie'friends-family' tegen het standaard beltarief worden gerekend

hierdoor is m'n rekening met ± 250 euro per maand op gelopen

"Gesprekken die worden doorgeschakeld naar een ander nummer binnen de Family worden berekend tegen het standaard beltarief."
Dit staat echter niet op link vermeld http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/friends-family en er staan ook nergens voorwaarden?!

Vermelden van de 'voorwaardes' op de site als je nu zelfs zoekt op voorwaarde dan staat er niets!

T-Mobile
    Beste meneer Sewandono,Ik begrijp uw "gewenste oplossing" niet. In de email die u van mijn collega heeft ontvangen wordt de volgende link vermeld: http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/friends-family
    Wanneer u deze bekijkt ziet u onderaan staan: "wat je moet weten over T-Family" wanneer u deze openklikt staat helemaal onderaan vermeld dat bij doorschakelingen het reguliere tarief wordt berekend.
    T-Mobile vermeld dit daarmee op haar website. Tevens is onze klantenservice ook bereikbaar voor dergelijke vragen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Joris
    Dat is dus niet duidelijk! Ik zoek naar de voorwaarden van T-Family en die staan NIET als zodanig op de site. Als ik naar de pagina ga: http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/friends-family
    en ik zoek op: "Gesprekken die worden doorgeschakeld" of alleen "doorgeschakeld" dan krijg ik geen resultaat !Dus het staat niet aangegeven op http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/friends-family
    en dit is onrechtmatige verborgen berichtgeving. Pas na navragen waar het staat is het te vinden...
    T-Mobile
    este meneer Sewandono,Ik vind het spijtig te vernemen dat u dit zo ervaart. T-Mobile probeert het voor de klant zo inzichtelijk mogelijk te maken en de informatie op de meest logische plaatsen te vermelden. Het zal echter altijd zo blijven dat wat de ene klant als makkelijk ervaart zal voor een ander minder voor de handliggend zal zijn.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Joris
    Beste Tmobile, jullie verkopen een product, T-Family, en daarvoor staan er geen voorwaardes vermeld op de site of bij het product.
    Ik word achteraf aangeslagen op kosten die ik met een ander abonnement had kunnen voorkomen!!
    Dit is niet juist en jullie verkopen producten onder foute voorwendselen!!!
    T-Mobile
    Beste meneer Sewandono,Zoals eerder vermeld staan de voorwaarden voor T-Mobile Family wel op de T-Mobile website vermeld.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile klantenservice
    Joris
    Beste TMobile, ik heb de site nog eens bekeken en er staan alleen voorwaarden onderaan waar je moet op een pagina komt waar je moet zoeken naar de juiste voorwaarden.
    Ook bij het product TMobile-Family staat niets over de extra kosten bij doorschakelen. Dit is echt absurd en ik wil dat de extra kosten die jullie gevorderd hebben worden terug gestort en zal hier over blijven klagen tot dat jullie dit doen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?