Opgelost door T-Mobile Mobiel: Slechtste klantenservice ooit

Mick

Ik heb geen internet, krijg de klantenservice niet te pakken en na steeds meer dan 45min in de wacht te staan, hangen ze gewoon op! Zelfs als ik een medewerker te spreken krijg!
Wat een absurd slecht bedrijf!!!

Dat ik gewoon internet heb.. waar ik voor betaal. En dat ze gewoon normaal bereikbaar zijn.

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Mick
Ik ben blij dat het uiteindelijk heel snel opgelost kon worden. Ik weet natuurlijk niet wie er allemaal extra aan touwtjes heeft moeten trekken, maar ik vind het fijn dat alles nu weer werkt. Ik moet wel zeggen dat bij de aanvang het probleem de hele slechte bereikbaarheid en aangeboden oplossingen echt not done vind. Ik heb liever dat dingen gelijk goed en snel worden opgepakt, in plaats van dat ik van alle kanten moet prikken en bestoken. Desalniettemin erg fijne oplossing en passende vergoeding voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?