Opgelost door T-Mobile Mobiel: sms'jes van 6010

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110679
Gebruiker
Fatima
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik krijg al een paar maanden hoge telefoonrekeningen, terwijl ik altijd netjes binnen mijn bundel blijf. Toen ik vandaag mijn factuur bekeek zag ik dat ik tot wel 42 euro moest betalen aan een sms-abonnement waar ik dus totaal niet van af wist. Ik heb mijzelf ook nooit aangemeld voor zo'n abonnement.

De oplossing

Ik zou graag alle bedragen die ik aan deze dienst heb moeten betalen, teruggestort willen krijgen.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas vast te sluiten? Over de verdere afwikkeling van uw klacht houden we zoals afgesproken contact. Met vriendelijke groet, T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Wij zijn vorige week telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas vast te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Wij zijn tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
  4. Auteur
    Fatima
    Datum
    Ik ben tevreden met de oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fatima
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen