Opgelost door T-Mobile Mobiel: sms'jes van 6010

Fatima

Ik krijg al een paar maanden hoge telefoonrekeningen, terwijl ik altijd netjes binnen mijn bundel blijf. Toen ik vandaag mijn factuur bekeek zag ik dat ik tot wel 42 euro moest betalen aan een sms-abonnement waar ik dus totaal niet van af wist. Ik heb mijzelf ook nooit aangemeld voor zo'n abonnement.

Ik zou graag alle bedragen die ik aan deze dienst heb moeten betalen, teruggestort willen krijgen.

Beste mevrouw/meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas vast te sluiten? Over de verdere afwikkeling van uw klacht houden we zoals afgesproken contact. Met vriendelijke groet, T-Mobile
    T-Mobile
    Wij zijn vorige week telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas vast te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
    T-Mobile
    Wij zijn tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
    Fatima
    Ik ben tevreden met de oplossing.

Fatima

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?