Klacht T-Mobile Mobiel: sms dienst '7090-NetSize-300'

Klachtnummer
# 153415
Gebruiker
mibu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik betaal sinds enige tijd voor een sms-dienst (7090-NetSize-300) waarvoor ik mij niet (bewust) voor heb aangemeld.

De oplossing

Ik wens de in rekening gebrachte kosten omtrent deze dienst z.s.m. terug te ontvangen en dat dergelijke diensten niet meer worden aangeboden. Hiervoor heb ik reeds bij t-mobile een blokkade van deze dienst aangevraagd.
Verder heb Ik bij t-mobile een online aanvraag ingediend om een onderzoek op te starten naar de kosten van deze sms dienst. De aanvraag is reeds door t-mobile bevestigd.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Buchenauer,

    De SMS diensten zijn voor u geblokkeerd. Tevens hebben wij uw onderzoeksformulier ontvangen. Zodra het onderzoek is afgerond, ontvangt u van ons een terugkoppeling per e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen