Klacht T-Mobile Mobiel: Sms-dienst (7090-NetSize-300)

T-Mobile klant

Op mijn laatste nota heb ik 14 keer betaald voor de sms-dienst (7090-NetSize-300) waarvoor ik mij niet (bewust) voor heb aangemeld. Graag deze dienst (laten) stoppen en betaalde bedragen (14 x € 3,-) retour. Hoe vaak er na mijn laatste nota ook voor deze dienst is betaald weet ik niet, maar ook deze bedragen retour.

Graag deze dienst (laten) stoppen en alle betaalde bedragen retour.

T-Mobile
    Beste mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat u van deze kosten geschrokken bent.
    Het betreft hier smsdiensten. Dit zijn diensten die door de gebruiker zelf worden aangevraagd middels een aanmelding per sms. U zult op de specificaties van uw facturen ook terug kunnen vinden, dat voordat deze kosten in rekening gebracht zijn de aanmeldings sms is verstuurd.
    U kunt zich afmelden voor alle sms diensten via www.payinfo.nl
    Ik wil u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:
    Hier kunt u digitaal onderzoeksformulieren invullen, welke T-Mobile in behandeling zal nemen. De afhandeltijd hiervoor is ongeveer 4 weken na binnenkomst van het bezwaar.

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste mevrouw,
    T-Mobile heeft u een e-mail gestuurd met de oplossing.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?