Opgelost door T-Mobile Mobiel: sms-dienst (7090-NetSize-300) twee facturen achter elkaar!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151205
Gebruiker
MariaMackay
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In heb een rekening voor 12x een SMSdienst (7090-NetSize-300) (36 euro)
waarvoor ik mij niet (bewust) heb aangemeld. Graag deze dienst stoppen en niet in rekening brengen.
factuur 901261262449
klantnummer 1.15844422
daarnaast is dit ook gebeurt voor de maand ervoor:
15x een SMSdienst (7090-NetSize-300) (45 euro)
waarvoor ik mij niet (bewust) heb aangemeld. Graag deze dienst stoppen en niet in rekening brengen.
factuur 901259168460
klantnummer 1.15844422

De oplossing

Ik wil dat deze sms dienst gestopt wordt en dat ik het geld terug krijg van beide facturen, ik heb me namelijk nooit aangemeld voor deze dienst.
Ik heb overigens nooit een sms voor deze dienst ontvangen! Ik weet niet waarvoor dit is!?

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Mackay,

    Naar aanleiding van uw klacht verzoeken wij u vriendelijk het online meldformulier, diensten derde partij, in te vullen zodat wij uw klacht op kunnen lossen. U kunt hiervoor gebruikmaken van onderstaande pagina.

    https://www.t-mobile.nl/login?redirectUrl=https%253a%252f%252fwww.t-mobile.nl%252fmy%252fonderzoekfactuur

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice.
  2. Auteur
    MariaMackay
    Datum
    will wait and see how this is solved

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MariaMackay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?