Klacht T-Mobile Mobiel: Sms dienst

Klachtnummer
# 141464
Gebruiker
Els
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandelijks wordt er even bedrag in rekening gebracht voor een sms dienst 5555.
Ik heb me helemaal niet aangemeld voor deze dienst.

De oplossing

Ik wil graag dat deze sms dienst ophoud met dit in rekening te brengen en wil de ingehouden bedragen terug ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw van Erp,

    Op 8 December 2015 is er voor u een blokkade geplaatst voor de smsdiensten. Vanaf deze datum zult u geen smsdienten meer ontvangen. Indien u het niet eens bent met de kosten die hiervoor in rekening gebracht zijn, kunnen wij een onderzoek voor u opstarten. Hiervoor dient u ons wel toestemming te geven. Wij hebben het onderzoeksformulier naar u toegestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen