Klacht T-Mobile Mobiel: sms dienst 4070

Klachtnummer
# 130125
Gebruiker
Piet33
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik zag op mijn factuur dat er voor 32,24 euro aan sms diensten van 4070 is afgeschreven.
Ik heb mij hier nooit voor aangemeld.
Na lang wachten kreeg ik eindelijke een medewerker aan de telefoon en ik moest maar een onderzoeksformulier invullen en maar afwachten.
Nu werkt het online formulier totaal niet.
Dan moest ik het maar via Payinfo proberen.
Ik vind het schandalig van T mobile hoe ze dit probleem serieus nemen.
Ik zit er echt aan te denken om met mij abbonementen weg te gaan bij hun.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Heijkants,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Heijkants,

    T-Mobile heeft u nogmaals een e-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Heijkanst,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Heijkants,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen