Opgelost door T-Mobile Mobiel: SMS dienst 7090

CCLedder

Ik betaal sinds kort voor een sms-dienst (7090-NetSize-300) waarvoor ik mij niet (bewust) voor heb aangemeld. Graag deze dienst (laten) stoppen en betaalde bedragen (7 x € 3,-) retour.

Graag betaalde rekeningen t/m 19 december en wat er eventueel nog nog meer komt teruggestort op mijn rekeningnummer.

T-Mobile
    Beste mevrouw Ledder,

Vervelend dat er kosten zijn ontstaan waarvan u in de veronderstelling bent dat u hier niet om heeft gevraagd. Dit zijn wel diensten die door de gebruiker zelf worden aangevraagd middels een aanmelding per sms. U zult op de specificaties van uw facturen ook terug kunnen vinden, dat voordat deze kosten in rekening gebracht zijn de aanmeldings sms is verstuurd.
    U kunt zich afmelden voor alle sms diensten via www.payinfo.nl
    Ik wil u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:
    Hier kunt u digitaal onderzoeksformulieren invullen, welke T-Mobile in behandeling zal nemen. De afhandeltijd hiervoor is ongeveer 3 weken na binnenkomst van het bezwaar.

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste mevrouw Ledder,

Wij hebben uw bezwaar ontvangen en in behandeling genomen. Onze reactie hebben wij u per e-mail toegestuurd. Daarnaast heb ik het gebruik van dergelijke sms diensten voor uw aansluiting geblokkeerd.
    Ik hoop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost en wil u vriendelijk vragen de status hiervan te wijzigen in 'Afgehandeld'.

Klantenservice T-Mobile
    CCLedder
    Fijn dat dit op deze manier, vlot en naar tevredenheid kon worden afgehandeld. Hartelijk dank!!

CCLedder

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?