Opgelost door T-Mobile Mobiel: SMS dienst 7090

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144207
Gebruiker
CCLedder
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik betaal sinds kort voor een sms-dienst (7090-NetSize-300) waarvoor ik mij niet (bewust) voor heb aangemeld. Graag deze dienst (laten) stoppen en betaalde bedragen (7 x € 3,-) retour.

De oplossing

Graag betaalde rekeningen t/m 19 december en wat er eventueel nog nog meer komt teruggestort op mijn rekeningnummer.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Ledder,

    Vervelend dat er kosten zijn ontstaan waarvan u in de veronderstelling bent dat u hier niet om heeft gevraagd. Dit zijn wel diensten die door de gebruiker zelf worden aangevraagd middels een aanmelding per sms. U zult op de specificaties van uw facturen ook terug kunnen vinden, dat voordat deze kosten in rekening gebracht zijn de aanmeldings sms is verstuurd.
    U kunt zich afmelden voor alle sms diensten via www.payinfo.nl
    Ik wil u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:
    https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3018/alles-over-diensten-van-derde-partijen-apps-sms-diensten-mobiele-betalingen
    Hier kunt u digitaal onderzoeksformulieren invullen, welke T-Mobile in behandeling zal nemen. De afhandeltijd hiervoor is ongeveer 3 weken na binnenkomst van het bezwaar.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Ledder,

    Wij hebben uw bezwaar ontvangen en in behandeling genomen. Onze reactie hebben wij u per e-mail toegestuurd. Daarnaast heb ik het gebruik van dergelijke sms diensten voor uw aansluiting geblokkeerd.
    Ik hoop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost en wil u vriendelijk vragen de status hiervan te wijzigen in 'Afgehandeld'.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    CCLedder
    Datum
    Fijn dat dit op deze manier, vlot en naar tevredenheid kon worden afgehandeld. Hartelijk dank!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CCLedder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen