Klacht T-Mobile Mobiel: SMS-diensten 7090-NetSize-300

Magda

Op 31-01-2015 via MediaMarkt een Internet/bellen abonnement afgesloten, zonder SMS diensten.
Op 14-12-2015 wordt via de T-Mobile factuur door 7090-NetSize-300 over de periode
22-11-2015 t/m 07-12-2015 2x 0,30 cent en 13x 3,00 euro in rekening gebracht, in totaal 39,60 euro.
Dit bedrijf 7090-NetSize-300 is mij niet bekend en heb nooit bij dit bedrijf ook maar wat aangevraagd.

Ik wil hoe dan ook dat mijn gegevens bij 7090-NetSize-300 worden verwijderd, dat ongevraagde abonnementen/bedragen in rekening worden gebracht en dat het ten onrechte gefactureerde bedrag van 39,60 euro op mijn rekening wordt teruggestort.
Indien ook na 07-12-2015 nog mogelijk bedragen in rekening worden gebracht door
7090-NetSize-300 dienen deze uit de factuur te worden verwijderd.

Beste mevrouw,
    T-Mobile heeft u een e-mail gestuurd met de oplossing van uw klacht, wanneer u hiermee kunt instemmen wil ik u vragen deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Magda
    De klacht is als terecht beschouwd door T-Mobile. Aangegeven wordt dat het door T-Mobile verschuldigde bedrag in mindering wordt gebracht met het lopende maandelijkse abonnement.
    Hiermede ga ik niet akkoord. Ik wil het volledige door T-Mobile verschuldigde bedrag teruggestort krijgen op mijn bankrekening.
    Mijn maandelijkse abonnementskosten worden via automatische incasso van mijn rekening afgeschreven. Dit is voor mij de beste afwikkeling.

Beste mevrouw,
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?