Opgelost door T-Mobile Mobiel: sms diensten onterecht gefactureerd

# 196706
Ramonvan oosten

op de factuur van oktober 2017 staat een bedrag van 100 euro voor sms diensten waarvan ik zeker weet dat ik hiervoor niet heb gekozen, het betreft Marvel media, Bob Mobile Deutchland, Mobco Mobile Limited, Iedere week wordt er 20 euro berekend voor diensten waar ik niet om heb gevraagd. Ik heb Tmobile gebeld en de klantenservice heeft sms diensten geblokeerd en mij een onderzoeksformulier gestuurd die ik inmiddels heb ingevuld en verstuurd.

ik moet veel moeite doen voor een probleem wat ik niet heb veroorzaakt. Ik ben tevreden als ik niet hoef te betalen, dus betaling opgeschort wordt, voor de sms diensten totdat duidelijk bewezen is door Tmobile dat ik een abonnement heb afgesloten bij de eerder genoemde diensten.

T-Mobile
    Beste meneer Van Oosten,

Klantenservice T-Mobile

Ramonvan oosten
    Uit coulance zal bedrag niet in rekening worden. Gebracht. Tmobile heeft vlot mijn klacht in behandeling genomen.

Ramonvan oosten

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?