Opgelost door T-Mobile Mobiel: sms diensten onterecht gefactureerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196706
Gebruiker
Ramonvan oosten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op de factuur van oktober 2017 staat een bedrag van 100 euro voor sms diensten waarvan ik zeker weet dat ik hiervoor niet heb gekozen, het betreft Marvel media, Bob Mobile Deutchland, Mobco Mobile Limited, Iedere week wordt er 20 euro berekend voor diensten waar ik niet om heb gevraagd. Ik heb Tmobile gebeld en de klantenservice heeft sms diensten geblokeerd en mij een onderzoeksformulier gestuurd die ik inmiddels heb ingevuld en verstuurd.

De oplossing

ik moet veel moeite doen voor een probleem wat ik niet heb veroorzaakt. Ik ben tevreden als ik niet hoef te betalen, dus betaling opgeschort wordt, voor de sms diensten totdat duidelijk bewezen is door Tmobile dat ik een abonnement heb afgesloten bij de eerder genoemde diensten.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Van Oosten,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    Ramonvan oosten
    Datum
    Uit coulance zal bedrag niet in rekening worden. Gebracht. Tmobile heeft vlot mijn klacht in behandeling genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ramonvan oosten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen