Klacht T-Mobile Mobiel: SMS naar 6040

Klachtnummer
# 171158
Gebruiker
Bram
Datum
4 reacties

Details

De klacht

3 Jun 2016 zijn er vanuit mijn nr een tweetal sms-jes gestuurd naar 6040.

Sms 1 bevat de tekst: DCB:WMKeU4wkX4jet0yjbhAJkqA4
Sms 2 bevat de tekst: DCB:WZd4DNqUT6zLBAH2bFEJUkeP

Deze sms-jes zijn verzonden op 3 Jun 2016, 07.42u.

Uiteraard heb ik deze berichten noch zelf getypt, noch heb ik ze zelf verzonden. Sms betaaldiensten had ik al geblokkeerd op me t-mobile. Ik heb gekeken of ik aan een sms dienst vastzit, dit is niet het geval. Ook heb ik reeds een onderzoeksformulier ingevuld bij t-mobile. Hoe kunnen er sms-jes verzonden worden vanuit mijn toestel, zonder dat ik dat zelf doe? Heeft t-mobile haar security wel op orde?

De oplossing

Het onmogelijk maken voor derden om uit mijn naam sms jes te versturen.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer, Wij hebben u een e-mail toegezonden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
  3. Auteur
    Bram
    Datum
    Beste T-mobile,
    Ik heb de e-mail ontvangen en gelezen. Helaas bevatte deze slechts informatie waarvan ik reeds op de hoogte ben, maar bood geen mogelijke oplossing voor mijn klacht.
    Mvgr, Bram
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer, U geeft aan geen oplossing voor uw klacht te hebben ontvangen. Wij kunnen u geen andere oplossing aanbieden dan de informatie die we u gegeven hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten ?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen