Klacht T-Mobile Mobiel: SMS naar 6040

Bram

3 Jun 2016 zijn er vanuit mijn nr een tweetal sms-jes gestuurd naar 6040.

Sms 1 bevat de tekst: DCB:WMKeU4wkX4jet0yjbhAJkqA4
Sms 2 bevat de tekst: DCB:WZd4DNqUT6zLBAH2bFEJUkeP

Deze sms-jes zijn verzonden op 3 Jun 2016, 07.42u.

Uiteraard heb ik deze berichten noch zelf getypt, noch heb ik ze zelf verzonden. Sms betaaldiensten had ik al geblokkeerd op me t-mobile. Ik heb gekeken of ik aan een sms dienst vastzit, dit is niet het geval. Ook heb ik reeds een onderzoeksformulier ingevuld bij t-mobile. Hoe kunnen er sms-jes verzonden worden vanuit mijn toestel, zonder dat ik dat zelf doe? Heeft t-mobile haar security wel op orde?

Het onmogelijk maken voor derden om uit mijn naam sms jes te versturen.

T-Mobile
    Beste meneer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste meneer, Wij hebben u een e-mail toegezonden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
    Bram
    Beste T-mobile,
    Ik heb de e-mail ontvangen en gelezen. Helaas bevatte deze slechts informatie waarvan ik reeds op de hoogte ben, maar bood geen mogelijke oplossing voor mijn klacht.
    Mvgr, Bram
    T-Mobile
    Beste meneer, U geeft aan geen oplossing voor uw klacht te hebben ontvangen. Wij kunnen u geen andere oplossing aanbieden dan de informatie die we u gegeven hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten ?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?